اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی انجام شد

نشست مدیریت بحران خراسان شمالی برای انتخابات 12 اسفند‌

خبرگزاری فارس: نشست فوق‌العا ده مدیریت بحران استان خراسان شمالی برای فراهم کردن تمهیدات لازم به هنگام بارش برف و حوادث غیر‌مترقبه با حضور استاندار برگزار شد.

نشست مدیریت بحران خراسان شمالی برای انتخابات 12 اسفند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت سه‌شنبه شب در این نشست بر بسیج تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند تاکید کرد.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی مبنی بر بارش برف طی روز برگزاری انتخابات در خراسان شمالی افزود: با این وجود باید تمام شرایط برای رای‌گیری از مردم به ویژه  در مناطق روستایی و صعب‌العبور فراهم شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی  تاکید کرد: نباید شرایط جوی به روند برگزاری انتخابات در استان هیچ‌گونه لطمه زده و از گرفتن یک رای از مردم هم نباید غفلت شود.

وی مشارکت تمام دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پیش رو در استان را ضروری خواند و گفت: دستگاه ‌استان در بحث بارش برف و باران 12 اسفند در آمادگی لازم را داشته و نیروی انسانی و تجهیزات لازم را به همین منظور ساماندهی کنند.

شفقت با بیان اینکه در برخی مناطق صعب‌العبور به خودروهای کمک دار نیاز است  افزود : امکان استفاده از بالگرد برای مناطق برف‌گیر و صعب‌العبور استان نیز برای روز انتخابات پیگیری شود.

وی بر انجام تمام تدابیر پیش از بارش برف و باران 12 اسفند در استان تاکید کرد و گفت: تجهیزات و عوامل شعب اخذ رای انتخابات مجلس به ویژه در مناطق کوهستان و صعب‌العبور روستایی استان به موقع و یک روز قبل از برگزاری انتخابات مجلس با هماهنگی هیئت‌های اجرایی به این مناطق اعزام تا در روز انتخابات نسبت به رای‌گیری اقدام شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه ساماندهی خوبی برای انتخابات مجلس در استان صورت گرفته‌ افزود: تمام کمیته‌های انتخابات استان فعال بوده و فعالیت‌های موثری برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در خراسان شمالی دارند.

وی موضوع انتخابات را مهم‌ترین مسئله کشور برشمرد و اظهار داشت: دشمن ضربه زیادی از نظام اسلامی خورده است و این ضربه‌ها برای دشمن سنگین بوده از این رو از هر فرصت و ذره‌ای که خطا کنیم استفاده می‌کنند، از این رو باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی همچنین ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو را ‌برشمرد و افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف دینی بوده‌ لذا باید به وظیفه خودمان عمل و دیگران را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنیم.

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به نتایج آمارها و نتایج نظر‌سنجی‌ها در زمینه مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم ‌اظهار داشت: بر‌اساس این آمار میزان مشارکت مردم استان در انتخابات پیش‌رو در مقایسه با انتخابات گذشته افزایش یافته و بالاتر است.

وی پیش‌بینی کرد که استان خراسان شمالی در زمینه میزان مشارکت مردم در انتخابات  مجلس ‌جزو استان‌های برتر کشور قرار بگیرد.

وی از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک رویداد با اهمیت ملی عنوان کرد و‌ یاد‌آور شد: اثرات حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس برای سال‌ها برای نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورده و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول