اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

کوچک‌ترین ‌خطایی ‌در برگزاری انتخابات ‌پذیرفتنی نیست‌

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: کوچکترین ‌خطایی ‌در برگزاری انتخابات در استان پذیرفتنی نیست.

کوچک‌ترین ‌خطایی ‌در برگزاری انتخابات ‌پذیرفتنی نیست‌

به گزارش خبر گزاری فارس از همدان، علی اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت نام و اخذ رای اظهار داشت: ما باید تمام شرایط را به خوبی مورد توجه قرار دهیم که این نمایندگان فرماندار هستند که در شعب اخذ رای زمان و مکان را در دست دارند.

وی با بیان اینکه نماینده فرماندار باید به معنای واقعی مدیریت نهایی را در دستور کار داشته باشد، ابراز داشت: کوچکترین و کمترین خطایی پذیرفتنی نیست و ما از گذشته تا کنون شاهد کمترین خطا در برگزاری انتخابات در استان بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: ما تا کنون آنقدر محکم بوده‌ایم که هیچ کس نتوانسته در تار و پود انتخاباتی ما نفوذ کند و تمام این غیر قابل نفوذها از محکم بودن ماست.

وی خطاب به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی افزود: سلامت انتخابات در اختیار نمایندگان فرماندار است و تکلیف مضاعفی روی دوش شماست چرا که نقش اصلی را در امانت‌داری مردم دارید.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه پای این انتخابات خون‌ها ریخته شده است و باید از این دستاورد حفاظت شود، ابراز داشت: خوشبختانه ما در این دوره تخریب نداشتیم و این حاصل بالندگی و پویایی است که نشان از قانون محوری در جامعه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان و شاکله کار دست ماست و باید دقیق و جدی عمل کنیم تا انتخابات مانند دوره های قبل سالم برگزار شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول