اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

دانش‌آموزان با شعار «دشمن را زیر پا نه، زیر یک بند انگشت له می‌کنیم» در انتخابات حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان با شعار «دشمن را زیر پا نه، زیر یک بند انگشت خود له می‌کنیم» در انتخابات مجلس شورای اسلامی دسیسه‌های دشمنان را برای همیشه خنثی می‌کنند.

دانش‌آموزان با شعار «دشمن را زیر پا نه، زیر یک بند انگشت له می‌کنیم» در انتخابات حاضر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی عصر امروز در همایش رأی اولی‌ها که در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب به عنوان مدافعان حقیقی اسلام و ارزش‌های به دست آمده در تمام صحنه‌ها بالنده، شاداب و با نشاط حاضر هستند و با تمام قوا از ولایت و اصول انقلاب حمایت می‌کنند.

وی حضور حداکثری و حرکت آگاهی‌بخش را جز اصول و شعارهای اصلی دانش‌آموزان در سنگر انقلاب نشسته برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و افزود: در شرایط حساسی که ایران اسلامی ما با حیله‌ها و مکرهای متعددی روبه‌رو است، دانش‌آموزان همپا با سایر اقشار در صحنه دفاع از آرمان انقلاب اسلامی در میدان حاضر شده و یک بار دیگر ایده شکست‌ خورده تحریم انقلاب اسلامی را نخ‌نما شده و بی‌هویت جلوه می‌دهند.

رئیس جنبش دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد:‌ هر چند نظام استکباری برای حضور کم رنگ ملت برنامه‌ها و دسیسه‌هایی چیده است اما ملت ما با حضور همیشه بیدارگونه خود این بار نیز نظام استکباری را در حرکت خود مات و مبهوت می‌گذارند.

علامتی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان ما با درک تمام شرایط داخلی و خارجی و در سرفراز کردن ام‌القرای جهان اسلام یک بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضر شده و تودهنی بزرگی را روانه دشمنان می‌کنند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: آن چه که این نظام را تاکنون سر زنده و بالنده نگه داشته پشتوانه مردم است و این پشتوانه حرکتی تاریخی و بی‌نظیر است که می‌تواند همیشه از آرمانخواهی این ملت در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به خوبی دفاع کند.

به گزارش فارس، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل به تشکیل جلسات مختلف با دانش‌آموزان با هدف بصیرت‌افزایی و آگاهی آنها در ادای تکلیف و انجام وظیفه در دفاع از انقلاب اسلامی بیان کرد: آنهایی که امسال برای اولین بار در آزمون انتخابات حاضر می‌شوند باید در مسیر روشن شایسته‌ترین کاندیدا را انتخاب و با راهی کردن آنها به مجلس این نظام را برای سال‌های آینده از خطرات و مکر دشمنان بیمه کنند.

انتهای پیام/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول