اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

انتخابات سالم با قانون‌گرایی میسر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: انتخابات سالم در کشورمان با تکیه بر قانون و بروز رفتارهای قانون‌گرایی میسر است و همه باید تابع آن باشیم.

انتخابات سالم با قانون‌گرایی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در همایش توجیهی نمایندگان فرمانداری در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: اگر شالوده و تراز حرکت ما قانون و عمل به آن باشد کمترین آسیب و تهدید را در عرصه انتخابات شاهد می‌باشیم و یک روند رو به رشد در برگزاری سالم انتخابات با مشارکت مردم برقرار و مهیا می‌شود.

وی تصریح کرد: در تمام مراحل تا به امروز سعی کردیم با گردن نهادن به قانون وظیفه خطیر خود را در برگزاری سالم انتخابات انجام دهیم و در چند روز باقی‌مانده به روز انتخابات همه باید به گونه‌ای حرکت و رفتار کنیم تا مبادا به سلامت و شایستگی انتخابات لطمه و خدشه‌ای وارد شود.

صحرایی بهترین حرکت را در سایه قانونمداری جلب نظر مردم و کسب اعتماد عمومی توصیف کرد و افزود: در سایه قانون امانتداری و صیانت از آرای مردم به معنای واقعی تحقق یافته و یک روند شفاف را در انتخابات شاهد می‌باشیم.

فرماندار گرمی قبول این مسئولیت را سنگین و در عین حال ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: این امر علاوه بر بار حقوقی دارای تکلیف شرعی است که ضرورت دارد همگان پرشور و دندان‌شکن در انتخابات حاضر باشند.

وی در ادامه سخنان خود انتخابات را از مظاهر و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا توصیف کرد و ادامه داد: با تکیه بر اصیل‌ترین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی سالم‌ترین و بی‌نظیرترین انتخابات در روز 12 اسفند امسال رقم می‌خورد.

به گزارش فارس، در نشست نمایندگان فرمانداری در انتخابات نیز در شهرستان بیله‌سوار فرماندار این شهرستان در سخنانی گفت: ‌انتخابات روز جمعه پاک‌ترین انتخابات در رسوا کردن بسیاری از اندیشه‌های پلید کوردلان داخلی و خارجی می‌باشد.

رسول زیبانژاد افزود: به رغم تبلیغات متعدد دشمنان در افشا کردن برخی از ناکامی‌های خود در گذشته و جبران آن در انتخابات پیش رو این بار نیز به یقین کار از پیش نمی‌برند.

وی در ادامه سخنان خود انقلاب ارزشمدار ایران اسلامی را انقلابی با تکیه بر صلابت و شکوه حضور مردم اعلام کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات زیباترین جلوه دموکراسی نظام اسلامی ما است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول