اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدنبی حبیبی ‌‌در ‌اجتماع مردم بخش مرکزی تهران:

تبلیغ 100 رسانه بیگانه علیه انتخابات نهم / دسیسه‌های دشمنان در 12 اسفند به یاس تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگریان گفت: از ماه‏های گذشته، 100 رسانه وابسته به دستگاه استکبار علیه انتخابات آتی تبلیغات سوء داشته‏اند.

تبلیغ 100 رسانه بیگانه علیه انتخابات نهم / دسیسه‌های دشمنان در 12 اسفند به یاس تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدنبی حبیبی عصر امروز در میان اجتماع مردم بخش مرکزی تهران در مسجد جامع بومهن اظهار کرد: این 100 رسانه رادیویی و تلویزیونی در راستای کاهش حضور مردم در پای صندوق‏های اخذ رای تبلیغات گسترده‏ای داشته‏اند.

وی ادامه داد: البته تلاش‏های مشابه جهان استکبار برای کم‏رنگ‏سازی حماسه حضور مردم در یوم‏الله 22 بهمن نیز صورت گرفته بود؛ اما به حول و قوه الهی، رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و مردم شریف، تیر دسیسه‏های آنها به سنگ یاس و ناامیدی اصابت کرد.

حبیبی، مقوله انتخابات را به دو بخش اصل حضور و انتخاب فرد اصلح تقسیم کرد و گفت: گستردگی حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‏تر از ترکیب آینده مجلس شورای اسلامی است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در ادامه به تاثیر شاکله نمایندگان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی تصریح کرد: در ادوار گذشته، مجموعه منتخب مردم کارهای ارزشمندی را به ثمر نشاندند؛ از سوی دیگر در برخی از دوره‏های مجلس شورای اسلامی نیز به جای کار کردن برای مردم به تشنج‏آفرینی و مقابله با مقدسات ما پرداخته شده است.

حبیبی اضافه کرد: با توجه به این امر باید ترکیبی را راهی گود نمایندگی مجلس شورای اسلامی کرد که مطابق با اصول انقلاب باشند.

به گزارش فارس؛ محمدنبی حبیبی در سال 1324 در ورامین دیده به جهان گشود.

وی در دوران پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه‏های مبارزه با رژیم ستم‏شاهی طاغوت مشغول فعالیت‏های سیاسی بود.

او در سال‏های پس از انقلاب به عنوان استاندار در استان‏هایی همچون فارس، خراسان، تهران و همچنین به عنوان شهردار در کلان‏شهر پایتخت به خدمت مشغول شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، سوابق دیگری نظیر قائم مقام بنیاد بین‏الملل غدیر، مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر راه و ترابری، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، معاون وزیر بازرگانی، قائم‏مقام رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، رئیس ستاد اقامه نماز تهران و معاون سیاسی استاندار کرمان را نیز در پرونده خود دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول