اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تبلیغات کاندیداها

تنور گرم انتخابات و افزایش فروش نشریات محلی در میناب

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشریات محلی هرمزگان در میناب با استقبال روبه‌رو شدند.

تنور گرم انتخابات و افزایش فروش نشریات محلی در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، با آغاز تبلیغات 11کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای تصاحب یک کرسی مجلس در منطقه شرق هرمزگان علاوه بر تغییر در و دیوار  شهرها و روستاها به وسیله پوسترها و عکس‌های نامزدها، گرایش مردم به سمت مطالعه نشریات به ویژه نشریات محلی نیز با افزایش روبه‌رو شده است.

محمد رحیمی شهواری، محسن ابراهیمی، مرتضی زارعی، عبدالنبی حسین پور، مهدی افشاری، سید عبدالحسین میر خلیلی، کورش زمانی و افسانه رضازاده مهرجویی کاندیدای مجلس نهم در حوزه انتخابیه شرق هستند.

جبهه پایداری حسین رئیسی فرماندار سابق میناب و جبهه متحد اصولگرایان نیز سید عبدالکریم هاشمی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود در حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد معرفی کرده‌اند که همه برای تصاحب یک کرسی مجلس شورای اسلامی و راهیابی به بهارستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرتضی رنجبر صاحب دکه نشریاتی در میناب به خبرنگار فارس گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات و آغاز فعالیت کاندیداها استقبال مردم از مطبوعات به ویژه روزنامه های محلی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که برای خرید روزنامه به دکه نشریاتی مراجعه می‌کنند از طیف سیاسیون هستند، افزود: اگر نشریه‌ای زود و به موقع به دست ما برسد به طور صد در صد به فروش می‌رسد.

رنجبر اظهار داشت: از بین نشریات کشوری، روزنامه‌های ایران، جام جم، همشهری، کیهان و اعتماد به ترتیب بیشترین مشتری را دارند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه استقبال مردم از روزنامه‌ها از 20 بهمن ماه افزایش یافته است، ادامه داد: از میان نشریات محلی و استانی روزنامه‌های صبح ساحل و ندای هرمزگان بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

حسن نوری خواه مسئول دکه نشریاتی قدس نیز به خبرنگار فارس گفت: تا قبل از فضای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی برخی نشریات در دکه می‌ماند ولی اکنون به محض رسیدن به طور کامل به فروش می رسند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول