اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

امانتداری در برگزاری انتخابات مد‌نظر باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: ضرورت امانتداری در برگزاری انتخابات سالم بر عهده نمایندگان فرماندار است.

امانتداری در برگزاری انتخابات مد‌نظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق عصر امروز در جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت نام و اخذ رأی اظهار داشت: اگر ما در بحث انتخابات خوب اشراف داشته باشیم و سالم عمل کنیم فرصت را در اختیار دشمن قرار نداده‌ایم.

وی افزود: از وظایف شما نمایندگان فرماندار در شعب ثبت نام و اخذ رأی حفظ جایگاه فرمانداری و تعامل با بقیه افرادی است که در شعب فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: نمایندگان فرماندار باید ضمن رعایت حد و مرز و با رعایت قانون همکاری کنند تا کار را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: به ازای هر دو شعبه یک نماینده داوطلب در شعب اخذ رأی به عنوان ناظر حضور دارد اما مسئله بسیار مهم که باید به صورت دقیق و جدی به آن توجه کنید بحث تکمیل فرم 71 است.

قهرمانی مطلق اذعان کرد: عصاره تمام زحمات همین فرم 71 است که در هنگام اخذ رأی باید با دقت هر چه تمام‌تر پر شود و با سرعت، دقت و ظرافت و سلامت به روند انجام درست کار کمک می‌کند.

فرماندار همدان عنوان کرد: از یک میلیون و 316 هزار و 41 نفر تعداد 467 هزار و 159 نفر در سطح شهرستان همدان واجد رای دادن هستند.

وی تصریح کرد: از 39 نفر کاندیدا چهار نفر توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و سه نفر انصراف دادند و سه نفر نیز به حوزه‌های دیگر انتقالی گرفتند که جمعاً در شهر همدان 29 نفر نامزد نمایندگی باقی ماندند.

قهرمانی مطلق در پایان خاطر نشان کرد: 277 شعبه اخذ رای در شهرستان همدان جانمایی شده که 183 شعبه در محل شهر همدان و 64 شعبه در مرکز و 30 شعبه نیز در بخش‌های فرعی است.

انتهای پیام/‌ش‌20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول