اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین اعلام کرد

اختصاص صددرصد ‌اعتبارات پروژه‌های عمرانی ‌استان قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: اعتبارات عمرانی این استان طی سال جاری صد‌درصد ‌اختصا‌ص داده شد و میانگین تخصیص بودجه عمرانی در قزوین 75 درصد است.

اختصاص صددرصد ‌اعتبارات پروژه‌های عمرانی ‌استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم ساعاتی پیش در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان قزوین در سال جاری صددرصد ‌اختصا‌ص داده شد و میانگین تخصیص بودجه عمرانی در استان قزوین 75 درصد است که بالاتر از  میانگین کشوری است.

عجم با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: تمام مدیران اجرایی استان در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات به ما کمک کنند و در ادای این تکلیف ولایی و قانونی موظف هستیم تا مشارکت فعال داشته باشیم.

استاندار قزوین در ادامه از زحمات ائمه جماعت مساجد به خاطر بیان اهمیت انتخابات برای مردم تشکر کرد.

این مقام مسئول گفت: مدیران اجرایی استان تلاش کنند که در مسیر تعالی و رشد استان قزوین گام‌های بلندی را بردارند.

عجم در ادامه با تشکر از معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانداری‌های استان خاطر نشان کرد: زحمات ارزنده‌ای از خرداد ماه سال جاری تاکنون برای پشتیبانی و برگزاری انتخابات سالم در استان قزوین انجام شده است و ان‌شاءا‌لله نتایج نهایی این خدمات در روز جمعه با حضور مردم در انتخابات به نتیجه می‌رسد.

استاندار قزوین افزود: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات با کمک دستگاه‌های اجرایی در کشور برای تأمین نیروی انسانی لازم برای شعب اخذ رأی همکاری‌های مناسبی را انجام داده است.

عجم با اشاره به اهمیت باز بودن راه‌ها و معابر روستایی در روز انتخابات به مدیران  ادارات راه و ترابری، هلال احمر و ستاد حوادث غیر مترقبه توصیه کرد که در روز انتخابات برای خدمت‌رسانی مناسب به مردم به منظور تسهیل در رفت و آمد تمام تلاش خود را انجام دهند تا تمام مردم در شهرها و روستاها بتوانند به راحتی رأی‌های خود را درون صندوق‌ها بریزند.

وی در ادامه به مدیرکل ثبت و احوال استان یادآور شد: شناسنامه‌های المثنی در اداره ثبت احوال باقی نماند و تمام شناسنامه‌های افراد در چند روز باقی مانده به آنها داده شود.

عجم تصریح: با توجه به اینکه احتمال دارد مسئولان کشوری در روز انتخابات در استان قزوین حضور داشته باشند لذا شایسته است مدیران و مسئولان استان در این روز در شهر حضور داشته باشند که در صورت احتیاج از حضور آنها استفاده کنیم.

این مقام ارشد استان در ادامه به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اذعان کرد: امسال در استان قزوین 40 هزار نفر به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور اعزام می‌شوند که در این راستا از پیشرفت چشمگیری برخوردار بودیم، همچنین زمینی با همکاری سایر دستگاه‌های استان در خرمشهر تدارک دیده شده است تا بتوانیم میزبان خوبی برای همشهریان قزوینی در آنجا باشیم.

استاندار قزوین اشاره کرد: در ایام نزدیک به عید نوروز دستگاه‌های ذی‌ربط باید تمام توجه خود را نسبت به کنترل و مراقبت بازار داشته باشند تا مبادا عده‌ای با زیاده‌خواهی و ذخیره‌سازی اقلام و کالاهای ضروری مردم، باعث بروز مشکل برای مردم شوند.

عجم به مدیران دستگاه‌های خدمات شهری مانند شهرداری توصیه کرد: بعد از روز انتخابات در نظافت و  پاکیزگی شهر تلاش خود را انجام دهند، همچنین با تعیین زمان مشخصی قبل از سال جدید تمام عملیات کنده‌کاری برای مدت کوتاهی متوقف می‌شود.

عجم  به مدیران ارشد استان خبر خوشی داد و گفت: در صدد هستیم هر چه زودتر در برطرف کردن کسری اعتبارات دستگاه‌های اجرایی  اقدامات لازم را انجام دهیم لذا پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول