اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

اجرای مهاجرت معکوس در روستاهای خدابنده / 314 پروژه عمرانی برای توسعه روستاها

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: 314 پروژه عمران روستایی و مهاجرت معکوس در سطح روستاهای شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

اجرای مهاجرت معکوس در روستاهای خدابنده / 314 پروژه عمرانی برای توسعه روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی شامگاه یکشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خدابنده اظهار داشت: پروژه‌های عمران روستایی گام مهمی در توسعه عمران و آبادی روستاها است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای پروژه‌های مذکور 60 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به ضرورت زمان‌بندی برای اجرای پروژه‌ها، اهتمام و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای جذب به موقع اعتبار را خواستار شد.

وی در ادامه از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل اعتبار مجتمع‌های آبرسانی نیمه تمام باش قشلاق، زرند و زاغج از محل اعتبارات ملی خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور مشکل آب شرب روستاهای تابعه شهرستان برطرف می‌شود.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه وضعیت فیزیکی و علل کند بودن روند برخی از پروژه‌ها بحث و بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم در این زمینه اتخاذ شد.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد، با مساعد شدن وضعیت جوی و آب و هوای منطقه عملیات بهسازی و آسفالت راه ارتباطی روستاهای گوران، نصرت آباد، بولاماجی و سجاس آغاز شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول