اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خوزستان:

ساخت زندان رامهرمز در اولویت‌های عمرانی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های خوزستان گفت: ساخت زندان جدید شهرستان رامهرمز در اولویت‌های عمرانی این اداره کل قرار دارد و برای این منظور برنامه‌ریزی شده است.

ساخت زندان رامهرمز در اولویت‌های عمرانی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از  اداره کل زندان‌های خوزستان، رضا پوستچی در بازدید از مراحل ساخت زندان جدید شهرستان رامهرمز دستوراتی را به‌منظور شتاب بخشی به روند احداث به مجریان طرح ابلاغ کرد.

وی گفت: بهسازی و بهبود  وضعیت زندان‌های استان به ویژه در امر ساخت زندان‌های جدید از جمله اولویت‌های عمرانی این اداره کل است که ساخت زندان جدید رامهرمز  از جمله این اولویت‌هاست.

مدیر کل زندا‌ن‌های خوزستان در ادامه با بیان اینکه زندان شهرستان رامهرمز از بیش از پنج حوزه قضایی زندانی پذیرش دارد ، افزود: این در حالی است که زندان فعلی رامهرمز دارای قدمتی بالا و ظرفیتی محدود است که هم اینک تا سه برابر ظرفیت زندانی در خود نگهداری می‌کند.

پوستچی همچنین با اشاره به اینکه ساخت زندان جدید رامهرمز به‌عنوان یک پروژه ملی معرفی شده است، خاطر نشان کرد: برای این منظور با پیگیری‌های لازم، اعتبارات اجرای طرح در فاز یک تامین شد و هم اینک شاهد آغاز عملیات ساخت فاز یک آن هستیم.

وی افزود: با وجود زما‌ن‌بندی  تعیین شده برای ساخت این پروژه در تلاشیم تا با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و شتاب بخشی افزون‌تر  به کار و البته در صورت تأمین و تزریق به‌موقع اعتبارات، این مجموعه در مدتی بسیار کوتاه تر از زمان پیش‌بینی شده و با اعمال استانداردهای مورد نیاز به بهره‌برداری برسد که در این صورت مشکلات حوزه زندان در محورهای نگهداری، فضای مورد نیاز اسکان و خدمات تربیتی و تأمینی و آموزشی رفع شده و بستری مطلوب و کیفی برای اجرای سیاست‌های انسان ساز سازمان فراهم می‌آید.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول