اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ارزیابی عملکرد پروژه‌های امسال آبفای کردستان مطرح شد

اجرای 60 پروژه عمرانی در بخش‌های آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: در جلسه ارزیابی عملکرد پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان اعلام شد، هم‌اکنون بیش از 60 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب در حال اجراست.

اجرای 60 پروژه عمرانی در بخش‌های آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان صبح امروز در این جلسه با اشاره به میزان رشد جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی شرکت در سال‌ جاری اظهار داشت: در بحث جذب اعتبارات شرکت برنامه‌های مدونی را طراحی کرده و با برنامه‌ریزی و سیاست‌های مشخص در جذب اعتبارات موفق عمل کرده است.

علیرضا تخت‌شاهی افزود: با تلاش و هماهنگی همکاران حوزه فنی و مهندسی شرکت، قطعا زمان اجرای پروژه‌ها به حداقل رسیده و پروژه‌های حساس از قبیل تصفیه‌خانه‌ها و پروژه‌های بخش فاضلاب نیز در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی طرح‌های عمرانی در دست اجرای شرکت و ارزیابی عملکرد آنها و ارائه راهکارها و برنامه‌های آتی شرکت در راستای تسریع در اجرای آنها بیان کرد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کردستان نیز در این جلسه گزارشی از پروژه‌های در دست اجرای شرکت ارائه کرد و این تعداد پروژه را شامل 60 پروژه دانست.

وی بیان داشت: این پروژه‌ها هم‌اکنون در قالب 25 طرح در حال اجراست و اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها در سال‌ جاری 330 میلیارد ریال است.

جلسه یاد شده با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، معاونت مهندسی و توسعه، مدیر دفتر حراست و ناظران پروژه‌های عمرانی در سطح استان و سایر همکاران حوزه فنی برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول