اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 60 میلیارد ریال

30 پروژه عمرانی در سیرجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ‌‌با اعتبار 60 میلیارد ریال از 30 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری سیرجان بهره‌برداری شد.

30 پروژه عمرانی در سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 30 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری سیرجان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

‌این پروژه‌ها شامل احداث بلوارهای موسی‌بن‌جعفر (ع)، پردیس و سایت شهرداری، خیابان‌های نیمه شعبان‌، غدیر‌، کاج، بهسازی بلوار امامزاده علی (ع) و بلوار حمزه سیدالشهدا (ع)‌، زیرسازی و آسفالت کوی گل‌گهر‌، پارک‌های محله‌ای آباده و فدک و حاشیه بلوار سید‌ احمد خمینی‌، احداث دو باب ساختمان خدمات شهری و زمین چمن کوی المهدی است.

مهدی عارفی‌نسب شهردار سیرجان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این طرح‌ها که بیش از 60 میلیارد ریال هزینه از اعتبارات شهرداری دارد با مشارکت پرداخت به موقع عوارض مردم شهرستان سیرجان طی مدت شش ماه به اتمام رسیده است.

وی افزود‌: از ابتدای سال جاری 90 طرح عمرانی نیز در مناطق و محله‌های سیرجان اعم از کتابخانه، پارک‌های محله‌ای و زمین‌های ورزشی با هزینه 160 میلیارد ریال به اتمام  رسیده که مردم از مزایای آن بهره‌مند شدند.

عارفی‌نسب از دیگر طرح‌های امروز شهرداری سیرجان اصلاح هندسی و تجهیز کردن هفت تقاطع به چراغ راهنمایی و رانندگی‌، خرید ماشین‌آلات شهرداری، سر درب آرامستان‌، توسعه و بهسازی کتابخانه فردوسی سیرجان‌، سالن 300 متر‌ مربعی آمفی‌ تئاتر‌، شبکه و سایت بی‌سیم و اتوماسیون اداری شهرداری سیرجان است.

همچنین طرح مهم جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر سیرجان بهره‌برداری شد و با افتتاح این طرح‌ها بیش از 50 هزار نفر از مزایای خدماتی آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول