اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم خبر داد

پوشش اخبار انتخابات قم توسط 90 خبرنگار داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اخبار انتخابات در قم توسط 90 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی پوشش داده می‌شود.

پوشش اخبار انتخابات قم توسط 90 خبرنگار داخلی و خارجی

محمد خامه یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در استان قم با توجه به شرایط و موقعیت ویژه این استان از اهمیت بسیاری برخوردار است، تاکید کرد: همواره برگزاری انتخابات در این استان مورد توجه گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بیان داشت: رسانه‌ها نقش بسیاری مهمی در فراهم کردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات داشته‌اند و رسانه‌های قم طی روزهای اخیر در این زمینه تلاش گسترده‌ای داشته‌اند.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه حدود 90 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی آمادگی خود را برای پوشش اخبار انتخابات در قم اعلام کرده‌اند، افزود: هماهنگی لازم برای حضور این خبرنگاران انجام شده است.

وی با اشاره به حضور گروه خبری خبرگزاری رویترز انگلستان تاکید کرد: این گروه خبری امروز برای تهیه حال و هوای انتخابات به قم وارد شده‌اند.

خامه‌یار همچنین از حضور گروه خبری تلویزیون فونکیس چین نیز خبر داد و اضافه کرد: گروه تلویزیونی آسوشیتد پرس آمریکا روز یازدهم وارد قم شده و با مردم در خصوص حضور در انتخابات گفت‌وگو می‌کند.

وی خبرنگاران روزنامه ایل تیمپو کلمبیا و عکاسان موسسه عکس گتی ایمیج آمریکا را از دیگر خبرنگاران خارجی دانست که نسبت به پوشش خبری انتخابات در قم اقدام خواهند کرد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: به منظور ایجاد وحدت رویه و ساماندهی خبرنگاران برای خبرنگارانی که تمایل به تهیه خبر و گزارش از انتخابات دارند کارت شناسایی صادر شده و خبرنگاران با برخورداری از این کارت شناسایی می‌توانند در حوزه‌های رأی گیری حضور داشته باشند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول