اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

خدمت به مردم اصلی‏ترین انگیزه حضور در انتخابات است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، خدمت به مردم را اصلی‏ترین انگیزه خود برای ورود به عرصه انتخابات بیان کرد.

خدمت به مردم اصلی‏ترین انگیزه حضور در انتخابات است

غلام‏عباس کیانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: همه کسانی که در این کشور زندگی می‏کنند حقی را در این زمینه قائل هستند.

وی ادامه داد: اندوخته‏های علمی و مطالعات من در حوزه‏های مختلفی همچون اقتصاد، علوم سیاسی و همچنین حقوق مرا بر آن داشت تا در این عرصه عبادی سیاسی به‌عنوان نامزد انتخاباتی حضور پیدا کنم.

کیانی اضافه کرد: من به رغم اغلب کارکنان دولت که در یک وزارتخانه مشخص و یک مجموعه کاری ثابت به فعالیت می‏پردازند، در ادارات و رشته‏های تخصصی مختلف توفیق خدمت داشته‏ام.

عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اندوخته علمی و تجربی خود را انگیزه‏ای مضاعف برای امر خدمت جهت ورود به عرصه وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی خواند.

وی ادامه داد: من حس می‏کنم با وجود داشته‏های عملی و تجربی کنونی می‏توانم برای امت اسلامی ایران فردی مثمرثمر در گود قانون‏گذاری کشور باشم.

کیانی در خصوص شرایط خود پیرامون امور سیاسی نیز اظهار داشت: علاوه بر این امور سیاسی و ارتباطات قوی، این قدرت تحلیلی را به من داد تا مسائل داخلی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم.

کاندیدای اصولگرای حوزه دماوند و فیروزکوه، قدرت تحلیل را برای قانونگذاران امری ضروری و مهم تلقی کرد.

وی ادامه داد: مجموعه این توانایی‏ها علاوه بر هدف خدمتگزاری به مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه باعث شد تا در این عرصه حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول