اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی:

انتخابات پرشور و در کمال آرامش برگزار شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: امیدواریم انتخابات پرشور و حماسی توأم با آرامش در کشور و در استان قم برگزار شود.

انتخابات پرشور و در کمال آرامش برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استاندار قم ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار با آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، گزارشی از روند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تمام مراحل اجرایی انتخابات در استان قم از ابتدا تاکنون در چارچوب قانون و با کمال آرامش پشت سر گذاشته شده است اظهار داشت: با ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده برای حضور ناظران و بازرسان و نمایندگان کاندیداها و از سوی نهادهای نظارتی در شعب اخذ رأی، سلامت انتخابات تضمین شده است.

استاندار قم با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده تاکنون مبنی بر حضور بیش از 70 درصد مردم در انتخابات تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی کشورمان، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه، از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دلسرد کردن مردم و کم کردن مشارکت در برگزاری انتخابات مجلس توطئه‌ها و دسیسه‌های بیشماری را طراحی کرده‌اند، اما حضور پرشور و حماسی مردم این نقشه‌های شوم را خنثی می‌سازد.

موسی‌پور خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات گسترده، همه شرایط و زمینه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم آمده و امیدواریم مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات، کشورمان را از توطئه‌های دشمنان مصون سازند.

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط حساس ملی و بین‌المللی در برهه کنونی را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همه شرایط، متناسب با حساسیت انتخابات پیش رو فراهم شود.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: امیدواریم انتخابات پرشور و حماسی توأم با آرامش در کشورمان و در استان قم برگزار شود و دشمنان اسلام و انقلاب هر چه بیشتر نسبت به توطئه‌های شوم خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مأیوس و دلسرد شوند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول