اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

پیام حضور در انتخابات مجلس اعتماد به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام‌رسان اعتماد آنها به نظام است.

پیام حضور در انتخابات مجلس اعتماد به نظام است

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم با مشارکت حداکثری مردم بار دیگر به صحنه اقتدار و عظمت ایران اسلامی تبدیل می‌شود اظهار کرد: در طول 33 سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد‌ ما با توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های فراوانی از سوی دشمنان این ملت مواجه بودیم که البته توانستیم این تحریم‌ها و محاصره‌ها را که بیشتر در بخش‌های اقتصادی و صنعتی بود مدیریت کرده و با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: اکنون دشمن به این نتیجه رسیده‌است که برای به زانو درآوردن این نظام و اختلاف‌افکنی بین مردم کشور از تمام توان خود برای وارد آوردن ضربات سخت و مهلک به نظام ما استفاده کند که در واقع این استراتژی همان استراتژی نابودی از داخل است.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو و مشارکت گسترده در آن از چند جهت اهمیت دارد و آن اعلام همدلی بین مردم است و اینکه در آن روز مردم از هر قشر و طبقه‌ای در این عرصه حضور پیدا می‌کنند و ضمن تجدید بیعت با انقلاب و رهبر خویش با یکدیگر نیز اعلام همدلی و یکدستگی می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه انتخابات راه رساندن پیام روشن به دشمن و مستکبران است تصریح کرد: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات این پیام را ‌می‌رساند که اعتماد مردم به نظام اسلامی اعتمادی ثابت،‌ هماهنگ و منسجم است که هرگز گسسته نمی‌شود و مشروعیت ناشی از این حضور برای انقلاب و کشورمان بسیار راهگشا خواهد بود.

وی ادامه داد: بیان این مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی در افکار بین‌المللی و میان دولت‌های گوناگون ضمن اینکه بسیاری از توطئه‌ها را برای انزوای کشورمان خنثی می‌کند اعتلای جمهوری اسلامی ایران را نیز در بردارد.

فرماندار خرمشهر در پایان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیام دیگری نیز دارد گفت: پیام دوم این حضور این است که مردم دنبال استقلال، عزت و کرامت کشورشان هستند و همانگونه که در جریان جنگ تحمیلی نشان دادند که همراه و همگام با نظام خواهند بود پس از انقلاب نیز این امر را نشان داده و با حضور پرشور در انتخابات مجلس نهم این بیعت ناگسستنی خود با انقلاب را یکبار دیگر نشان خواهند داد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول