اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج شرکت در انتخابات را ضامن امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت: به هر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان امنیت ملی ارتقا خواهد یافت.

شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، شرکت در انتخابات را یک حق و ادای تکلیف شرعی و اجتماعی خواند و با عنوان اینکه حضور مردمی منعکس کننده صلابت و استحکام نظام در صحنه داخلی و بین‌المللی است، اظهار کرد: به‌طور قطع در 12 اسفند شاهد حضور پرشور مردم سراسر ایران اسلامی در انتخابات خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات همه توان خود را به کار گرفته که این مهم نشان از حساس بودن این دوره از انتخابات است.

به گفته فرماندار سنندج، برگزاری انتخابات سالم و رقابتی نه تنها توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند بلکه شرافت، شجاعت، بصیرت، غیرت و حمیت مردم را به زیبایی به نمایش خواهد گذاشت.

میرزایی‌اصل افزود: امروز جهانیان به ویژه کشورهای منطقه که انقلاب ایران را الگوی مبارزاتی خود قرار داده‌اند به حضور مردم در این صحنه حساس سیاسی اجتماعی چشم دوخته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در طول این 33 سال نشان داده‌اند که همواره در کنار نظام و رهبری برای اعتلای کشور از هیچ کوشش فروگذار نیستند.

فرماندار سنندج در ادامه با ابراز خرسندی از فضای انتخاباتی در این شهرستان، افزود: شاهد فضایی سالم و رقابتی در نقاط مختلف شهرستان هستیم که این مهم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را بخوبی فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه نحوه تبلیغ کاندیداها در سطح شهر قانونمند است، اضافه کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در شهرستان سنندج 224 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 165 شعبه از تعداد مذکور در سنندج و بخش مرکزی، 12 شعبه در بخش سیروان، 15 شعبه بخش حسین‌آباد و 32 شعبه اخذ رأی نیز در بخش کلاترزان قرار دارد.

میرزایی اضافه کرد: در شهرستان کامیاران 80 شعبه اخذ رای و در شهرستان دیواندره نیز 82 شعبه به منظور جمع‌آوری آرای مردم در 12 اسفند پیش‌بینی شده است.

فرماندار سنندج در پایان از آمادگی کامل به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول