اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-227

حضور و مشارکت حداکثری نهبندانی‌ها در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان نهبندان تأکید کردند که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری گسترده، دشمن‌شکن و حماسی خواهند داشت.

حضور و مشارکت حداکثری نهبندانی‌ها در انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، خبرنگار فارس نهبندان این بار برای تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی بیشتر از اوضاع انتخاباتی این شهرستان به جمع مردم رفته و در ارتباط با انتخابات، حضور گسترده در انتخابات، نماینده اصلح و اهمیت و جایگاه مجلس گفت‌و‌گوهایی را با آنان داشته است.

این روزها در هر مکان، اداره و فضایی که وارد می‌شویم نخستین چیزی که به چشم می‌آید گردهمایی مردم است که در باب انتخابات صحبت و به گفت‌و‌گو مشغول هستند.

خبرنگار فارس با حضور در همین جمع‌های زیاد و کم مردم با آنها به گفت‌و‌گو می‌پردازد.

یکی از شهروندان نهبندانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارتباط با انتخابات اظهار داشت: به نظر من انتخابات بهترین صحنه و مظهر یکپارچگی و همدلی ملت است که امید است در 12 اسفند این مهم با حضور پر شور و با شعور مردم در پای صندوق‌های رأی متبلور و متجلی ‌شود.

حسین سالاری با بیان اینکه انتخابات وسیله‌ای به منظور رسیدن به عزت و عزم ملی است، گفت: در باب انتخابات می‌توان گفت که انتخابات حضور پررنگ و دشمن‌شکن مردم است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم و اساسی به شمار می‌رود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و به کرار فرمودند مشارکت گسترده در انتخابات در وهله نخست از اهمیت قرار دارد پس بر ما تکلیف است که به فرمایش ایشان توجه و عمل کنیم و در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

این شهروند نهبندانی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات در یک کلمه به معنای زمینه‌سازی برای ترویج بیداری اسلامی در سراسر جهان است.

سالاری در پاسخ به این سئوال که چه معیارهایی را باید برای یک نماینده اصلح در نظر بگیریم، افزود: انتخاب اصلح یعنی کسی که ولایت‌مدار و ولایت‌پذیری محض داشته باشد همچنین تخصص، کارآمدی، قانون‌مداری، قانون‌شناسی، تعهد و پاسدار ارزش‌های اسلامی و الهی بودن از دیگر شاخص‌های یک نماینده اصلح به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در انتخابات شرکت می‌کنید گفت: آری در این انتخابات شرکت می‌کنم چرا که ابتدا با توجه به اهمیت انتخابات، شرکت من در این صحنه تکلیف عقلی و شرعی است و از طرفی رأی من و همین تک رأی‌ها سبب می‌شود تا در نهایت مشارکت گسترده مردم در انتخابات مشخص و محقق شود.

یکی دیگر از شهروندان نهبندان نیز در پاسخ به اینکه چرا در انتخابات شرکت می‌کنیم و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات چیست، اظهار داشت: به نظر من هر کسی که در این نظام و در این کشور زندگی می‌کند و هر کسی که دوست‌دار نظام، انقلاب و ارزش‌های الهی است بر او یک تکلیف و یک امر واجب است در این انتخابات شرکت کند و  حضور گسترده ملت علاوه بر اینکه مایه عزت و سربلندی نظام می‌شود از طرفی دیگر نیز به همان اندازه مایه ناامیدی و یأس دشمنان انقلابمان می‌شود.

نجمه کاظمی یادآور شد: یکی از راه‌های پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی در جهان و مجامع بین‌المللی در تمامی عرصه‌ها همین حضور و مشارکت پر شور ما در انتخابات است و ایران اسلامی به پشتوانه همین مردم ولایت‌مدار در عرصه های جهانی از مواضع خویش دفاع می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که مجلس چه مکانی است و اهمیت آن چیست، افزود: مجلس محلی برای بررسی قوانین و قانونگذاری است و اهمیت آن هم به همین قانونگذاری بر می‌گردد.

این شهروند نهبندانی تصریح کرد: مجلس و نمایندگان مردم در حقیقت باید قوانینی را تصویب کنند که خیر و صلاح مردم و اهداف کلی نظام در آنها لحاظ شده باشد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به اینکه ملت ما و مردمان این منطقه و شهرستان انسان‌هایی با اعتقاد و مومن و به ارزش‌های الهی پایبند هستند بحث انتخابات را نیز بر خود یک تکلیف می‌دانند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور حماسی خواهند داشت.

اقشار مختلف مردم شهرستان برای رسیدن 12 اسفند و روز برگزاری انتخابات لحظه‌شماری می‌کنند و از چندین ماه گذشته آماده حضور پرشور و پررنگ در این صحنه و ثبت برگ زرین دیگر بر تاریخ پر افتخار نهبندان و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول