اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

زنان حماسه‌سازان عرصه انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان با بصیرت ایران اسلامی همچون دیگر صحنه‌ها، در انتخابات نیز حماسه‌ساز هستند.

زنان حماسه‌سازان عرصه انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید قدرت‌الله حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع بانوان در گچساران اظهار کرد: حضور مؤثر زنان در ایران اسلامی و در عرصه‌های مختلف به ویژه پست‌های کلیدی کشور نشان‌دهنده عمق توجه و احترام به زن در جمهوری اسلامی است.

* زنان ایران اسلامی همواره لبیک گوی امام راحل بودند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی زنان ایران اسلامی را پرورش‌دهندگان و تربیت‌کنندگان مردان و زنان بزرگ دانست.

حسینی‌پور بیان داشت: زنان ما دوشادوش مردان با پیروی و لبیک به ندای رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) توانستند با شعارهای قرآنی و ندای الله‌اکبر بر طاغوتیان غلبه و همه ترفندهای استکبار جهانی را خنثی کنند.

وی با تأکید بر توسعه و ایجاد مراکز تفریحی ویژه بانوان تصریح کرد: زنان در جامعه اسلامی ما توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف مدیریتی نشان داده‌اند.

حسینی‌پور افزود: امروز در سطح مدیریت کلان کشوری از توان این قشر بزرگ و مؤثر در راستای رشد و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی استفاده می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به جایگاه و نقش زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: از بانوان گچسارانی انتظار می‌رود هرچه بیشتر از گذشته در فعالیت‌های مختلف شرکت کنند.

حسینی‌پور حضور پررنگ و فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف را سبب تغییر برخی باورها نسبت به زنان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: زنان می‌توانند با فعالیت‌های بزرگ باورهای عمومی را نسبت به شایستگی‌های زنان تغییر دهند و همچون همیشه ثابت کنند که بانوان می‌توانند با اراده راسخ خود کارهای بزرگی را در جامعه انجام دهند.

* مکتب فمنیسم منزلتی برای زنان قائل نیست

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ما در سیره و زندگی ائمه نقش و اهمیت جایگاه زنان را به خوبی لمس می‌کنیم.

حسینی‌پور افزود: نقشی که حضرت زهرا(س) در رسالت پدر و همسر خود داشت بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و حوادث روی‌داده در آن قیام خونین گفت: تأثیر و نقش حرکت و پاسخ کوبنده حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا کوچک نیست و تمام این موارد به بزرگی و اهمیت جایگاه زنان در اسلام اشاره دارد.

حسینی‌پور وجود مکتب فمنیسم را یکی از مکاتبی عنوان کرد که گرچه با هدف حمایت از زن در جامعه غربی تشکیل شده ولی این مکتب با نگاهی ابزار گونه، زن را در کشورهای غربی مورد توجه سودجویان در این امر قرار داده است.

وی یادآور شد: اسلام زن را فارغ از ساختار جنسیتی و ابزاری در خانواده و جامعه دارای نقش حائز اهمیت می‌داند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جایگاه والای زنان در اسلام و با تشریح نقش زنان در طول دوران انقلاب اسلامی ایران افزود: زنان به عنوان نیمی از نیروی فعال جامعه در مبارزات و پیروزی انقلاب نقش مهمی داشته‌اند.

حسینی‌پور بیان داشت: انقلاب اسلامی زمینه‌ای را برای رسیدن زنان به جایگاه واقعی خود و حضور هر چه بیشتر در صحنه‌های اجتماعی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این انتخابات ابراز داشت: بانوان باید در تمام مراحل حضور و مشارکت فعالی داشته باشند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: زنان گچسارانی با حضور چشمگیر خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر ثابت می‌کنند که می‌توانند نقش مؤثری در سرنوشت جامعه داشته باشند.

وی از بانوان خواست تا در امر تبلیغ برای حضور حداکثری بانوان و اقشار مختلف مردم و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول