اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها کاندیدای زن حوزه دماوند و فیروزکوه:

زنان قشری توانمند در عرصه قانون‏گذاری هستند

خبرگزاری فارس: تنها کاندیدای زن حاضر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه دماوند و فیروزکوه ضمن گلایه از برخی اظهارنظرهای روزهای اخیر، بانوان را قشری توانمند در عرصه قانون‏گذاری و امور اجرایی کشور خواند.

زنان قشری توانمند در عرصه قانون‏گذاری هستند

اشرف آهنگرسله‏بنی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: بیان اهداف و برنامه‏های مدنظر افراد باید در جریان تبلیغات مورد تاکید نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

آهنگرسله‏بنی اضافه کرد: در مورد بنده نظرات مختلفی وجود دارد که سخنانی از این دست از سوی دیگر نامزدهای انتخاباتی کار صحیحی نیست.

نماینده مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: بیان جملاتی که به غلط سعی بر ترسیم چهره‏ای ضعیف از بانوان در عرصه قانون‏گذاری و امور اجرایی کشور داشته باشد به هیچ عنوان برازنده یک کاندیدای انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی مقوله‏های احساس تکلیف دین و نزدیکی به ولایت فقیه را دو اصل مهم مشترک بین همه نامزدهای انتخاباتی دانست.

نماینده مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: همه ما از اهالی یک منطقه و پیرو خط ولایت فقیه هستیم و به منظور احساس تکلیف دین خدمتگزاری در گود تبلیغات انتخاباتی وارد شده‏ایم.

نماینده مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه اضافه کرد: دست بردن به مصادیق تبلیغاتی دیگر کاندیداهای منطقه و پرهیز از درگیری لفظی و فیزیکی با سایر اعضای ستادهای تبلیغاتی از سوی این ستاد رعایت می‏شود؛ چرا که معتقدم این افراد همگی نخبگان شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه و اشخاصی قابل احترام هستند.

آهنگرسله‏بنی جوان‏ترین و در عین حال تنها کاندیدای زن شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در این دوره انتخابات مجلس است که پدر وی از کارمندان دادگستری دماوند و یکی از فعالان کمیته و دادگاه انقلاب اسلامی بود که در سال 65 در عملیات کربلای پنج به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول