اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد:‌ حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه و با بصیرت باشد تا نمایندگان ولایی و دلسوز به مجلس راه یابند.

حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه باشد

حجت ‌الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: پس از جریان فتنه 88 که به صورت مستقیم از سوی سرویس‌های جاسوسی غرب هدایت می‌شد، نهمین دوره انتخابات مجلس در حقیقت نخستین آزمون ملت ایران پس از فتنه است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به دنبال این هستند که فتنه‌ای مشابه در انتخابات ایجاد کرده و عدم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای این توطئه را عملی می‌کند. بنابراین برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام و انقلاب هم در خارج و هم در داخل کشور باید همه مردم در انتخابات شرکت کرده و آگاهانه رای خود را به صندوق بیاندازند.

ناطقی تاکید کرد: صرف حضور در انتخابات کافی نیست و هر رایی که به صندوق انداخته می‌شود باید آگاهانه و با تحقیق کامل نوشته شود.

وی با اشاره به راهپیمایی پرشکوه ملت ایران در بیست و دوم بهمن ماه اظهار داشت: در این روز مردم با بصیرت و آگاه ما در صحنه حضور یافته و تجدید بیعت آنها با ولایت و آرمان‌های انقلاب موجب عقب‌نشینی دشمنان خارجی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: بنابراین در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز که نخستین انتخابات پس از فتنه است، مردم باید با حضور آگاهانه در صحنه، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

ناطقی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم استان البرز به ویژه شهرستان ساوجبلاغ به دلیل حضور مداوم در صحنه و دفاع از اسلام و انقلاب تقدیر کرد و گفت: طی روزهای اخیر شور و نشاط بسیار خوبی در سطح استان البرز مشاهده می‌شود و مردم خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع در دوازدهم اسفند ماه شاهد حضور گسترده مردم البرز در نهمین دوره انتخابات مجلس خواهیم بود که این حضور در به معنی تجدید بیعت دوباره مردم ما با ولایت است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول