اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان غربی:

جایگاه زنان مرهون انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان غربی گفت: جایگاه امروز زنان در کشور مرهون انقلاب اسلامی و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب است.

جایگاه زنان مرهون انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد ظهر امروز در نشست مشترک امور خانواده و بانوان استانداری و نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های دولتی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار کرد: بانوان در دین مبین اسلام و حتی در جامعه از جایگاه والایی برخوردارند و جایگاه امروز زنان در کشور مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بزرگی ایفا کردند، افزود: نقش زنان در جامعه ممکن است چنان فعالیت داشته باشند که حتی مردان هم نتوانند از عهده آن برآیند که نمونه‌های بارز آن در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب انکارناپذیر است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه قدرت اراده خانواده در دست زنان است، تصریح کرد: زنان قادرند بر مردان و حتی فرزندان خود نفوذ کنند و مردان بزرگ از دامان زنان به معراج می‌روند.

علی‌نژاد در  بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ملت بزرگ ایران در عصر حاضر در راس همه دولت‌های جهان قرار داشته و به عنوان الگویی برای همه ملت‌های دنیا به خصوص در منطقه است و شایستگی ایرانی‌ها برای همه ثابت شده است.

مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر خدمتگزاری مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای این مردم پاک و قدرشناس شبانه‌روز خدمت کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده و آگاهانه در نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: باید با شناخت و آگاهی کافی اصلح‌ترین، شایسته‌ترین، متقی‌ترین، دلسوزترین و آگاهترین افراد را انتخاب کرده و به مجلس بفرستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم باید توجه کنند که فردی را انتخاب کنند که فقط برای رضای خدا عمل می‌کند.

علی‌نژاد با بیان این مطلب که دشمنان داخلی و خارجی با سرمایه‌گذاری کلان و تبلیغات گسترده خود سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را دارند گفت: دشمنان از آگاهی و وحدت مردم ایران و حضور آنها در چنین صحنه‌هایی در هراسند.

مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان غربی در پایان در ارتباط با اهمیت این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات به دلیل بحران اقتصادی، بروز اختلاف در میان غربی‌ها، تبلیغات آنها برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و بیداری ملت‌های منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول