اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای رد صلاحیت‌ شده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم:

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات سرلوحه کارم است

خبرگزاری فارس: سیامک احمدی کاندیدای رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در بیانیه‌ای اعلام کرد: دعوت به حضور حداکثری را سرلوحه کلام و بیان خود قرار می‌دهم.

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات سرلوحه کارم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در بوشهر قرار گرفته آمده است: اینجانب به درگاه ربوبیت برای آنچه تاکنون برایم مقدر کرده و آنچه در آینده برایم مقدر می‌کند شکر دارم که همه خیر است و همه لطف خالق است بر مخلوق.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین در این برهه حساس که ایران سرافراز و مردم قهرمانش در آستانه آزمونی جدید و خلق یادگاری ماندنی در زربرگ‌های کتاب تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند بر خود فرض و واجب می‌دانم عالی‌ترین تحیت‌ها و سپاس‌ها را نثار مردم صبور، دانا و بزرگ حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه، دیلم، خارگ، بندر ریگ، عالیشهر، چغادک و تمام روستاها از بابت مراحم و الطافی که نسبت به فرزند کوچک این آب و خاک کرده‌اند بکنم.

احمدی در بیانیه خود آورده است: همچنین سپاس بی‌پایان خود را نسبت به تمام عزیزان، دوستان و یاران همراه و همراهان و خانواده خود بدین جهت تقدیم می‌دارم.

این کاندیدای رد صلاحیت شده در بیانیه خود اعلام کرد: حضور بنده به عنوان فردی ولایتمدار در عرصه مقدس انتخابات بر اساس وظیفه شرعی و بهره‌گیری از توان و خرد فردی و جمعی و خدمت به مردم بزرگوار حوزه انتخابیه و استانم بوشهر بود، حال که این خدمت میسر نشد بر این باورم که نمایندگی و حضور در مجلس نقطه آخر نیست ولی می‌تواند آخرت را به خطر بیندازد و اینجاست که با اعتقاد به آیه شریفه نوزدهم از سوره نساء که می‌فرماید: "عسی ان تکرهوا شیئاً و یجعل اللُّه فیه خیراً کثیراً، ممکن است چیزی خوشایند شما نباشد، اما خداوند خیر فراوانی را در آن قرار داده باشد" معتقدم که خداوند رحمان اگر صلاح بداند، عرصه خدمت را در مکان و زمانی دیگر بر رویم خواهد گشود و این مرحله و مقطع از زندگی را آزمونی برای خود می‌دانم.

در این بیانیه آمده است: در اینجا لازم می‌دانم اعلام کنم اگر ادعایی نیز مبنی بر حضور در انتخابات به عنوان کاندیدایی که معتقد به اصول بوده، هست و خواهد بود، داشته‌ام و بر خود واجب دانسته‌ام بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است که فرمودند: "انتخابات مصونیت‌بخش کشور است." اکنون نیز دعوت به حضور حداکثری را سرلوحه کلام و بیان خود قرار می‌دهم.

احمدی در بیانیه خود آورده است: ضمناً به تمامی عزیزانی که با حضور خود به عنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه انتخاب بر اساس معیارها را برای رأی‌دهندگان فراهم کرده‌اند تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم و همه عزیزان کاندیدا را به رعایت تقوای سیاسی در رفتار و کلام و رقابت سالم در کنار رفاقت‌های دائم دعوت می‌کنم و آن عزیزی که در پایان انتخابات موفق به پوشیدن ردای نمایندگی مردم شد نیز فراموش نکند که تنها کسی در ذهن مردم ماندگار است که مردم را هیچوقت از یاد نبرد.

در این بیانیه آمده است: اینجانب نیز به مانند دیگران صاحب یک رأی هستم و رأی خویش را نیز بر اساس تشخیص شخصی و مطابق با ملاک‌های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری به کاندیدای مورد نظر خواهم داد و ضمن آرزوی برگزاری انتخاباتی پرشور تأکید می‌کنم همه عزیزان و بزرگوارانی که تاکنون محبت‌هایشان شامل این برادر کوچکشان شده است طبعاً مخیر به انتخاب بر اساس تصمیم شخصی خود بوده و می‌باشند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول