اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-221

رشید: مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد بستر مناسب برای انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی مهمترین وظیفه امروز مسئولان را ایجاد بستر مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات دانست.

رشید: مهمترین وظیفه مسئولان ایجاد بستر مناسب برای انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص داخلی و خارجی که در حال حاضر وجود دارد و دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته‌اند تمام مسئولان باید زمینه و بستر مناسب برای حضور و مشارکت گسترده و فراگیر مردم در انتخابات را فراهم آورند.

وی مأیوس کردن مردم و حضور حداقلی آنان در انتخابات را مهمترین استراتژی دشمنان نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: در انتخابات سال 88 که 85 درصد از مردم مشارکت کردند باز هم دشمنان با ایجاد فتنه‌های پیچیده سعی کردند تا تفرقه ایجاد کرده و افکار عمومی را منحرف کنند که با هوشیاری مردم و تبعیت هوشیارانه از ولایت مطلقه فقیه نقشه‌های آنان خنثی شد.

استاندار خراسان‌جنوبی استراتژی و راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران را حضور حداکثری در انتخابات دانست و افزود: همه مردم و اقشار جامعه در هر جایگاهی که باشند در این زمینه مسئول هستند.

رشید، امنیت انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: با انجام اقدامات لازم امنیت انتخابات تضمین شده است و بدون اینکه بخواهیم فضا را امنیتی کنیم، امنیت انتخابات را تضمین خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: در روز 12 اسفندماه مردم ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر اوراق زرین انقلاب اسلامی ایران بیفزایند.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: انتخابات در ایران با سایر کشورهای دنیا متفاوت است چرا که انتخابات در ایران بر پایه اعتقادات اسلامی، قرآنی و تعالیم حیات‌بخش اسلام بنا شده است که این تفاوت را نمایان می‌سازد.

رشید، رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و کاندیداهای انتخاباتی را خواست مردم و مطالبه عمومی دانست و تصریح کرد: از آنجا که نمایندگان مجلس شورای اسلامی چکیده توده‌های مردم هستند باید به اخلاق انتخاباتی و رعایت آن بیشتر از دیگران پایبند باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید تنها به فکر ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود باشند، گفت: کاندیداها نباید برای اثبات خود دیگران را تخریب و تضعیف کنند چرا که این امر نه تنها با آموزه‌های دینی مغایر است بلکه با خلق و خوی اسلامی نیز سازگاری ندارد.

استاندار خراسان‌جنوبی انتخابات را یک آزمایش بزرگ الهی دانست و گفت: رقابت‌ها در انتخابات باید در عین رفاقت و همدلی باشد و کاندیداها از انجام اقداماتی که منجر به ایجاد تفرقه و نفاق می‌شود به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول