اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

وحدت ضامن مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه گفت: وحدت و همدلی تضمین‌کننده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وحدت ضامن مشارکت حداکثری در انتخابات است

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: هدف اصلی مسئولان و عوامل برگزارکننده انتخابات مجلس نهم تحقق اصل مهم و محوری مشارکت حداکثری و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی تضمین‌کننده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است افزود: مردم در روز 12 اسفندماه با مشارکت حداکثری خود شکوه دیگری را برای این کشور رقم خواهند زد.

فرماندار امیدیه گفت: دشمنان نظام با استفاده از تحریم‌ها و تهدیدهای بین‌المللی به شیوه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کمرنگ کرده حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.

لامی‌زاده خاطر نشان کرد: مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزش‌های دین اسلام است و این امر در آیات و روایات و سیره مسلمانان مورد تأکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشارکت افراد در تصمیمات سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماع و تعیین کارگزاران از حقوق و مسئولیت‌های اولیه هر مسلمانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه تجلی این حضور انگیزه‌ای است که اساس آن جوشش و خروشی در درون ماست اظهار کرد: این انگیزه ما را وادار به حضور در این محفل می‌کند و این جوشش و خروش از درون ما را وادار به حرکت می‌کند.

لامی‌زاده به صف‌بندی محکم و بادوام ایرانیان اشاره کرده و افزود: هیچ ضربه‌ای نمی‌تواند به این صف‌بندی وارد شود چرا که این ظرفیت به دریای بی‌کران رسالت انبیا و اولیا متصل است و ما باید این ظرفیت را به فعل درآورده و آن را به بدنه جامعه تسری دهیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که مردم می‌توانند با حضور پرشور در آن از نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی مستقل و پویا در عرصه جهانی حمایت کند.

فرماندار امیدیه ادامه داد: دشمنان همواره درصدد مخدوش کردن دستاوردهای انقلاب هستند و ملت ایران به خاطر ادای تکلیف شرعی و قانونی، کسب رضای خداوند و حمایت از دین مبین اسلام همه موظف هستند در این عرصه سیاسی که تعیین‌کننده سرنوشت مملکت خویش است، حضوری پرشور داشته باشند.

لامی‌زاده در پایان با اشاره به جنب و جوش و تکاپوی انتخاب و حماسه حضور پرشور مردم گفت: غیور مردان و شیرزنان ایران اسلامی برای دفاع از ولایت و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه و هدفمند خود اوج قدرت، صلابت و مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول