اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان گوگان:

زنان در انتخابات پیش رو حماسه‌سازتر خواهند بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گوگان گفت: زنان در انتخابات پیش رو حماسه‌سازتر از دیگر اقشار خواهند بود.

زنان در انتخابات پیش رو حماسه‌سازتر خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، حجت‌الاسلام محمد خدیوی بعد از ظهر امروز در جمع زنان بسیجی آذرشهر اظهار داشت: زن امروز د‌ر جامعه اسلامی و به برکت انقلاب که ارزش‌های فراموش شده رو احیا کرد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در پیشرفت و شکوفایی جامعه نقش مهمی ایفا کند.

‌وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی نوینی از زن براساس آموزه‌های اسلامی ارائه کرد که در آن بانوان هم در خانه هو محیط اجتماعی انسانی تاثیرگذار مطرح است که برخلاف غرب، کرامت انسانی، حیا و عفت زن بیش از هر چیز مورد نظر است تا از او به عنوان یک ابزار استفاده نامشروع نشود.

امام جمعه شهرستان گوگان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده‌ به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد برای رشد و کرامت انسانی مطرح شد و در این بین زن نیز در خانواده به عنوان عنصری انسان‌ساز در نظر آمد.

خدیوی تصریح کرد: همه به خوبی به این امر واقف هستند که بانوان ایران اسلامی در همه زمینه‌ها چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی حضوری پرشور و چشمگیر در صحنه داشته‌اند و امید است که در انتخابات پیش رو نیز با حضور گرم خود یاد روزهای مقاومت و ایثار را زنده کنند.

وی گفت: زنان ایرانی اسلامی به خوبی ثابت کردند که با الهام از فرهنگ انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ... حضور دارند و اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی نه تنها مانع از شرکت آنها در فعالیت‌های مختلف فردی و اجتماعی نیست بلکه این فعالیت‌ها در جهت صحیح هدایت شده است.

امام جمعه شهرستان گوگان اظهار داشت: نقش سازنده و حضور موثر زنان در عرصه‌های مختلف دیگر مانند دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و فتنه‌های گوناگون برای مردم ایران کاملا مشهود و ملموس است.

وی گفت: منزلت و جایگاه زن در صیانت از حریم خانواده، مبحث ارزشمندی است که در منظر رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به زیباترین شکل ممکن ترسیم شده است و این دیدگاه تا پایان تاریخ ثبت و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول