اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

دماوند و فیروزکوه نیازمند اسناد توسعه هستند

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه، این دو شهرستان را نیازمند اسناد توسعه دانست.

دماوند و فیروزکوه نیازمند اسناد توسعه هستند

حمیدرضا مشهدی‏عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امکان توسعه و پیشرفت پایدار بدون وجود سند توسعه امکان‏پذیر نیست.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال، مدیر یک نهاد عمرانی و خدماتی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه باید بداند که امروز کجا است، هدف چیست و تا چند سال آینده به چه نقطه‏ای باید برسد.

مشهدی‏عباسی اضافه کرد: یکی مشکلات شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه فقدان این سند توسعه برای ترسیم آینده حوزه‏های مختلف اجرایی است.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: تشکیل چنین سندی برای توسعه پایدار در منطقه، انگیزه ورود من به این عرصه بود.

وی نظارت و دخالت را دو مقوله جدای از یکدیگر خواند و افزود: مقوله نظارت بر حسن اجرای قانون در نهادهای اجرایی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نظر برخی دخالت قلمداد می‏شود.

مشهدی‏عباسی ادامه داد: حال آنکه این امر به هیچ عنوان دخالت نیست؛ بلکه عین نظارت است و نماینده باید کار صحیح را از مدیران ادارات سطح حوزه انتخابیه مطالبه کند.

کاندیدای اصولگرای مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خدمت صحیح به مردم وظیفه مسئولان ادارات و نماینده وکیل مردم در این زمینه است.

وی تعریف برنامه‏های مدون را راهی برای خدمت‏رسانی شایسته به مردم خواند و افزود: به‌ عنوان مثال اگر امروز 3 هزار بیکار در دماوند حضور دارند، این تعداد با بی‏برنامگی مسئولان از سویی و افزایش خروجی جوانان از درگاه مراکز آموزش عالی از سویی دیگر بدون شک آن آمار را به سه برابر افزایش می‏دهد.

مشهدی‏عباسی ادامه داد: شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه نسبت به سایر نقاط از توسعه کمتری برخوردار هستند و از این‌رو نماینده این خطه باید تلاش مضاعف به خرج دهد.

کاندیدای اصولگرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه، نماینده را ملزم به تلاش جهت حفظ و صیانت از دین مبین اسلام دانست.

وی تصریح کرد: ایران نخستین کشوری است که حکومتی بر اساس دین مبین اسلام برپا کرده است و مردم مدیران آن را مدیران نظام اسلامی می‏خوانند.

مشهدی‏عباسی ادامه داد: با توجه به این مهم و در راستای جلوگیری از بروز خدشه به بدنه نظم مقدس اسلامی باید مدیران با هماهنگی نماینده مجلس تلاشی وافر داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول