اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم:

با توسعه نمایشگاه بهاره قیمت‌ها شکسته می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم گفت: با گسترده‌‌تر شدن نمایشگاه بهاره قیمت کالا‌ها شکسته می‌شود و در عرضه کالاها تنوع بیشتری را شاهد خواهیم بود.

با توسعه نمایشگاه بهاره قیمت‌ها شکسته می‌شود

علیرضا کبیری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به آغاز کار نمایشگاه‌های بهاره در قم بیان کرد: امسال با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی برنامه‌ای مدون، نمایشگاه‌ بهاره توسعه یافته و شهروندان برحسب نیاز خود در تاریخ‌های تعیین شده می‌توانند از این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آورند و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: امسال نمایشگاه‌های پوشاک،‌ مواد غذایی و پروتئینی در چند نقطه از شهر برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید به شهروندان برپا می‌شود.

نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم، با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه‌ها تصریح کرد: نمایشگاه‌های بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های قم،‌ مجتمع امام خمینی(ره) و سالن تربیت بدنی شهر پردیسان برای عرضه اقلام و کالاهای مورد نیاز شهروندان با قیمت تعاونی مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تشکیل می‌شود.

وی همچنین ابراز کرد: نمایشگاه پوشاک بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌ها از تاریخ  هشتم اسفند ماه سال جاری بازگشایی و تا 14 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کبیری با بیان اینکه عرضه کالاها در نمایشگاه بهاره با قیمت تعاونی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تمام کالاها اعم از پوشاک و اقلام خوراکی با قیمت مصوب 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به شهروندان عرضه می‌شود.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید و تصریح کرد: تمام غرفه‌هایی که در نمایشگاه بهاره برای فروش پوشاک حضور خواهند یافت، از تولیدکنندگان استان قم هستند و کالای ایرانی عرضه می‌کنند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم ، فضای نمایشگاه را فضایی مطلوب برای تولیدکنندگان داخلی دانست و ابراز داشت: تولیدکنندگان استان قم در نمایشگاه بهاره به صورت مستقیم کالاهای تولیدی خود را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به زمان دیگر نمایشگاه‌های بهاره در قم گفت: نمایشگاه مواد غذایی، ‌آجیل و خشکبار از 18 اسفند ماه بازگشایی و تا 24 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های قم ادامه خواهد داشت.

کبیری با بیان اینکه نمایشگاه بهاره از نظر وسعت محل برگزاری توسعه زیادی داشته است، ابراز کرد: نمایشگاه دائمی قم امسال در دو هزار و 400 متر فضای نمایشگاهی میزبان واحدهای صنفی و شهروندان است.

وی افزود: فضای نمایشگاه بهاره امسال را 175 غرفه پوشاک و 150 غرفه مواد غذایی تشکیل می‌دهد که مساحت غرفه فروشندگان مواد غذایی وسیع‌تر از فروشندگان پوشاک است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم، زمان نمایشگاه پوشاک و اقلام غذایی بهاره که در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود را 15 تا 25 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: همزمان با این نمایشگاه،‌ نمایشگاه پوشاک و مواد غذایی در سالن تربیت بدنی پردیسان با وسعت 700 متر مربع در قالب 40 غرفه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌هایی با حجم بالا و در قالب 800 غرفه خالی از مشکلات و نارضایتی نیست، بیان کرد: بازرسین و قضات دادگستری برای رسیدگی به جرایم اجتماعی در نمایشگاه‌ها حضور دارند و در صورت بروز مشکل، رسیدگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

کبیری تصریح کرد: تعداد 15 اتحادیه در بحث تشکیل نمایشگاه دخالت دارند که مدیر و کارشناس خبره این اتحادیه‌ها در قیمت‌گذاری کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها دخالت دارند و در این راستا نظارت بر قیمت کالاها را سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم برعهده دارد.

وی در پایان از رضایتمندی تولیدکنندگان استانی از برگزاری نمایشگاه‌های فصلی خبر داد و بیان کرد: بیش از 50 درصد غرفه‌داران به صورت دائمی در دوره‌های متوالی نمایشگاه‌های عرضه پوشاک شرکت می‌کنند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی و خدمات فنی استان قم خاطرنشان کرد: تعاونی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در هرسه نمایشگاه که مواد غذایی در آن عرضه می‌شود، ‌نسبت به ایجاد غرفه مستقل کالاها و اقلام ضروری مثل برنج، ‌شکر و مواد شوینده اقدام کرده است و این‌کالاها را با قیمت تعاونی در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول