اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران:

پرداختن به امر ایثارگران توسعه رشادت برای نسل آینده است

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه وظیفه سنگینی در حوزه ایثار و ایثارگری بر عهده ماست، گفت: پرداختن به امر ایثارگران توسعه رشادت برای نسل آینده است.

پرداختن به امر ایثارگران توسعه رشادت برای نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور احمدلو در نخستین جلسه هم‌اندیشی جانبازان و خانواده‌های شهدای شاخص جنوب تهران از دیدار سالانه با  14 هزار و 400 خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگر خبر داد و گفت: سالانه حداقل 14 هزار و 400 دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر توسط مدیران شهری با هدف عرض ارادت و انجام وظیفه به عمل می‌آید.

‌مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران افزود: سال گذشته با تدبیر شهردار تهران، ‌نواحی 123گانه شهرداری تهران، ‌جایگاه و محل پاسخگویی برای عزیزان ایثارگر شد و مقرر شد هر ناحیه در هفته دو بازدید به عمل آورد که این امر منجر شد که در هفته 246 بازدید در نواحی و با احتساب بازدیدهایی که توسط شهرداران، ‌قائم مقام‌ها و ... در مناطق انجام می‌شود، هفته‌ای 300 بازدید، ‌ماهانه یک هزار و 200 بازدید و سالانه 14 هزار و 400 بازدید با این خانواده‌های معزز داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد امور ایثارگران منطقه 15 عنوان کرد: ‌این منطقه در بیشتر امور سرآمد بوده و الگوی مدیریتی خوبی دارد که توانسته است در اندک زمان، ‌بیشترین کارآمدی را از خود نشان دهد و این نهضت خوب بازدید همگانی در ساعت معین برگرفته از منطقه 15 بود که به صورت الگو در تمام مناطق در حال اجرا است.

احمدلو تاکید کرد: ‌در حوزه ایثار و ایثارگری وظیفه سنگینی بر عهده ماست و پرداختن به این امور، ‌اثبات حقانیت و توسعه رشادت و شجاعت برای نسل‌های آینده است.

‌مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران بیان داشت: شهرداری مجموعه پرمسئولیتی است که در کنار تمام وظایفی که بر عهده دارد، ‌به امور ایثارگران نیز می‌پردازد و در این راستا در صددیم که هم اندیشی عزیزان ایثارگر، ‌جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا را داشته باشیم و در این ارتباط همه عزیزان شاخص هستند ولی عده محدودی که بتوانند مرجع گروه خود باشند،‌ مدنظر ماست.

وی در پایان افزود: امیدواریم با یک حرکت جهادی ،‌بزرگان محل را که در آسمان‌ها شناخته شده‌اند،‌ در زمین با انگشت اشاره مدیریتی به همه معرفی کنیم و برکت خدمت به این عزیزان، ‌باهیچ سرمایه‌ای قابل قیاس نیست.

شهردار منطقه 15 نیز در ادامه این نشست که در جنوب تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم به بیان توضیحات لازم در این ارتباط پرداخت و در ادامه عبدی رئیس امور ایثارگران منطقه نیز عملکرد منطقه را در این ارتباط تشریح کرد.

‌در پایان این جلسه خانواده‌های شاخص شهدا و جانبازان جنوب تهران به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول