اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 155

طبرسا: شاخصه‎های توسعه‎ای گرگان باید تعمیم شود

خبرگزاری فارس: یک کاندیدای مستقل در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا گفت: یکی از برنامه‎های من ارتقاء وضعیت فعلی گرگان از وضعیت فعلی است به لحاظ اینکه گرگان از شاخصه‎های توسعه خوبی برخوردار نیست که باید تعمیم شود.

طبرسا: شاخصه‎های توسعه‎ای گرگان باید تعمیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان تقی طبرسا عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گرگان اظهار داشت: با توجه به مجموعه تجارب سیاسی و اجرایی که دارم این توانایی را در خود می‎بینم که برای توسعه گرگان و رفع مشکلات آن، در این عرصه ورود کنم و برای مردم مثمرثمر باشم.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: این نظام برگرفته از خون شهدا و امام راحل است و تمامی ما موظف هستیم که از آن پاسداری کنیم چراکه حفظ این نظام به فرموده امام خمینی (ره) از اهم واجبات است و از سوی دیگر حضور حداکثری مردم در این مقطع زمانی لازم است.

این کاندیدا تصریح کرد: دشمنان قدار و کسانی که از ابتدای این انقلاب چشم به نابودی این نظام و دستاوردهای آن داشته‎اند همواره امیدوارند که این انتخابات با حضور کمرنگ برگزار شود و از پنج الی شش ماه قبل نیز جنگ روانی و تبلیغاتی خودشان را سامان بخشیده‎اند و این روزها تقریبا ساعت‎ها بر علیه ایران دروغ‎پراکنی می‎کنند.

طبرسا اذعان داشت: این ملت به نظام خود علاقمند است و هیچ شکافی بین حاکمیت و مردم وجود ندارد لذا از این باب احساس تکلیف کردم تا در صحنه انتخابات حاضر شوم و هدف‎ام این است اگر به مجلس ورود کنم وظایف ملی و منطقه‎ای را به نحو احسن انجام دهم و در بحث حقوق استیفای عامه مردم تلاش کنم.

وی در خصوص شرایط داخلی کشور که دشمنان علیه نظام مبنی بر تبلیغات سوء بر علیه مسائل اقتصادی، تحریم‎ها و نشان دادن بحرانی فضای کشور اذعان داشت: من در کشور بحرانی نمی‎بینم بلکه این جنگ روانی است که از سوی دشمن شدت گرفته و در این زمینه خودش را جا می‎اندازد و این فضاسازی دارد شکل می‎گیرد.

این کاندیدای مستقل در پایان متذکر شد: تحریم‎ها از اول انقلاب تا الان گرچه مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده اما خوشبختانه کشور ما از تحریم‎ها سالم بیرون آمده و علاوه بر آن به خودکفایی نیز رسیده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول