اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان:

مشارکت مردم در انتخابات نشانه توسعه سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان گفت: در شرایط حساسی که کشور از سوی کشورهای بیگانه تهدید شده، مشارکت بیشتر مردم نشانه توسعه سیاسی و شعور فرهنگی بالای ملت است.

مشارکت مردم در انتخابات نشانه توسعه سیاسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، زهرا نیک‌اندیش یکشنبه‌شب در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: با شعار صداقت، درایت و عدالت همراه با تخصص، تعهد و تعبد وارد عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.

وی تصریح کرد: در شرایط حساسی که کشور از سوی کشورهای بیگانه تهدید شده، هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد، نشانه توسعه سیاسی، شعور فرهنگی و سیاسی بالای ملت است لذا ما با شرکت در انتخابات باید به دیگران ثابت کنیم که سرنوشت کشور و شهرمان برای ما مهم است و در صحنه بین‌المللی نیز دشمنان به این امر واقف شوند.

نیک‌اندیش بیان داشت: هر چه تخلف در کار تبلیغات کاندیداها کم باشد، فضا مناسب و رغبت مردم برای تعیین سرنوشت خود افزایش می‌یابد و کاندیداها باید به دنبال مطرح کردن ظرفیت و توانمندی‌های خود باشند و بدانند، رعایت اخلاق انتخاباتی ضروری است.

وی افزود: باید حقوق یکدیگر را رعایت کنیم زیرا در صورت تحقق این امر شور و شوق مردم برای حضور در صحنه بیشتر و مردم به این نتیجه می‌رسند که کاندیدها برای اهداف شخصی و گروهی به میدان نیامده‌اند بلکه به منظور خدمت پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و یک وظیفه شرعی است لذا باید صادقانه، توانمندی و شایستگی افراد را بررسی و به آنان رأی دهیم.

وی تاکید کرد: در صورت اخذ رأی مردم در زمینه گسترش صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی از طریق طرح‌های زودبازده، سوق دادن سرمایه و منابع به سوی معادن و گسترش صنایع تبدیلی، گسترش صنعت کشاورزی و رونق به این صنعت و همچنین بحث جوانان، زنان و آموزش عالی در شهرستان کوهبنان توجه ویژه‌ای می‌کنم.

نیک‌اندیش ابراز داشت: با درایت و تشخیص در انتخابات شرکت کنیم و در این راستا اصل صداقت و شرافت را مد نظر داشته باشیم و با شناخت، کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم.

وی گفت: مهم‌ترین دیدگاه من حاکم شدن روح قانون بر جامعه شهروندی است نه اینکه یک گروه خاص بر جامعه شهروندی حاکم شوند، بلکه در این صورت قانون کارایی خود را از دست می‌دهد، زیرا آنان به راحتی قانون را دور زده و چنین افرادی نمی‌توانند وکیل خوبی برای جامعه باشند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول