اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/119

حیدریان: برائت از جریان انحرافی و حمایت از رهبری، محور کار خسروی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: حمایت از رهبری و برائت از جریان انحرافی، محور کار خسروی است.

حیدریان: برائت از جریان انحرافی و حمایت از رهبری، محور کار خسروی

رمضان‏علی حیدریان در حاشیه مراسم سخنرانی جواد خسروی کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در مسجد صاحب‏الزمان(عج) این شهر که با حضور شمار زیادی از مردم و حامیان خسروی در مهدیشهر برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر اظهار کرد: جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری بر اصولی اعتقاد دارند و براساس همان پایه‏های مهم به این نتیجه رسیده‏اند که خسروی می‏تواند کاندیدای مشترک اصولگرایان در این منطقه باشد.

وی با بیان اینکه این محورها و اصول گذشته از فرعیات، دارای سه معیار اساسی و اصولی است که همه به آن باور دارند، بیان کرد: همه دست‏اندرکاران در ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر طبق همین موازین گام برمی‏دارند.

* حمایت از ولایت‌فقیه و رهبری

حیدریان ادامه داد: "حمایت از ولایت‌فقیه و رهبری" مؤلفه نخستی است که اعضای ستاد خسروی به آن اعتقاد و باور دارند و در حقیقت اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گوشت، پوست، خون و استخوان خسروی ریشه دارد و ما هم بر این اساس حرکت می‏کنیم.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر افزود: گوش و چشم همه فعالان ستاد خسروی به دهان نورانی رهبر انقلاب است و همه اعتقاد دارند که در برهه کنونی اگر پشت سر رهبری گام برنداریم، دیگر هیچ چیز از جمله انتخابات معنایی ندارد.

وی انقلابی، دینی و ارزشی بودن را در گرو اطاعت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان دانست و گفت: حمایت از رهبری و جایگاه ولایت‌فقیه مؤلفه نخست فعالیت در ستاد خسروی است.

* بیزاری جستن از فتنه، فتنه‏گران و ساکتان فتنه

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در ادامه این گفت‏وگو، "برائت و بیزاری جستن از فتنه، فتنه‏گران و ساکتان فتنه" را اصل دوم فعالیت در ستاد خسروی بیان کرد.

حیدریان اضافه کرد: ما نسبت به همه آنهایی که فتنه سال 88 را ایجاد کردند و هم‌چنین آن دسته از افرادی که تا قبل از 9 دی که مردم به خیابان‏ها آمدند و پاسخ فتنه‏گران را دادند، ساکت بودند، بیزاری می‏جوییم.

وی با اشاره به اینکه تاریخ همواره چنین افرادی را به خود دیده است، ادامه داد: پس از رحلت رسول اکرم(ص) نیز دیدیم که مردم چگونه جانشین بر حق ایشان حضرت امیرالمؤمنین(ع) را تنها گذاشتند و به این خاطر که مردم در ابتدا حمایت نکردند، امام تنها ماند.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر یادآور شد: همین افراد بودند که جریان بیعت‏شکنی با امام علی(ع)، سیلی زدن به صورت دردانه پیامبر و در نهایت حادثه عاشورا را پیش آوردند و در همین راستا همه دست‏اندرکاران ستاد خسروی از فتنه و فتنه‏گران و ساکتان فتنه بیزار هستند.

* برائت از جریان انحرافی

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر هم‌چنین "برائت و بیزاری جستن از جریان انحرافی" را اصل سوم فعالیت در ستاد خسروی بیان کرد.

حیدریان افزود: متأسفانه جریانی در مسیر خدمت دولت احمدی‏نژاد ایجاد شد که حرکت‏های عظیم دولت را کند کرد و ما با این جریان مخالف هستیم.

وی اضافه کرد: حضور احمدی‏نژاد در مسند قدرت براساس اصولی نظیر ولایت‏مداری، پیروی از امام، خدمت به مردم، مبارزه با استکبار و ... بود اما در این مسیر انحرافی پیش آمد و ما به طور جد با آن مخالف هستیم و از این قبیل جریان‏ها و حرکت‏ها اعلام بیزاری می‏کنیم.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: ستاد و شخص خسروی هیچ ارتباط و وابستگی‏ای به جریان انحرافی ندارد.

* سوابق و اعتقادات نامزدها مطالعه شود

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر هم‌چنین از مردم خواست تا در آستانه برگزاری انتخابات، سوابق و اعتقادات نامزدهای نمایندگی در مجلس را مطالعه کنند.

حیدریان با تأکید بر اینکه در برهه کنونی لازم است تا شخصیت‏ها واکاوی شوند، گفت: توانمندی‏های نامزدها و اینکه در گذشته چه ‌قدر کار کرده‏اند و منشأ اثر بوده‏اند، باید با دقت بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در زمان حاضر بصیر و فهیم هستند، خاطرنشان کرد: ما به مردم هم‌چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد دارند، ایمان و باور داریم و امیدواریم در روز 12 اسفند با وضو پای صندوق‏های اخذ رأی حاضر شوند و به نماینده مطلوب خود رأی دهند.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول