اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-207

پاسخ استاندار به 2 سؤال فارس / کاندیداها به منشور رهبری در انتخابات توجه کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کاندیدا به منشور رهبری در انتخابات باید توجه کنند، گفت: عملکرد کاندیدا هرچه به منشور رهبری نزدیک‌تر باشد رعایت آنان بیشتر است.

پاسخ استاندار به 2 سؤال فارس / کاندیداها به منشور رهبری در انتخابات توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در حاشیه جلسه با مدیران استان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه دیدگاه‌ها و فرمایشات رهبری توسط کاندیدا چه‌قدر رعایت می‌شود، اظهار داشت: اینکه بگوییم این فرمایشات کاملا رعایت می‌شود صحیح نیست اما به نسبت استان‌های دیگر در خراسان جنوبی بیشتر رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: بارها رهبر فرزانه انقلاب در مقاطع مختلف انتخاباتی منشور انتخابات را خوب ترسیم کردند و ما اگر مباحثی که ایشان تبیین و تاکید کردند را منشور برای خودمان بدانیم و به آن توجه کنیم بسیاری از مسائل را شاهد نخواهیم بود.

* مجلس باید در یک تراز جهانی باشد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رعایت این منشور یک محک و عامل ارزیابی برای مردم می‌تواند باشد، گفت: مباحثی که نامزدها مطرح می‌کنند را باید با منشوری که رهبری بیان می‌فرمایند تطبیق دهیم و هرچه به منشور رهبری نزدیک‌تر باشد رعایت کاندیدا بیشتر است و این خود یکی از عوامل ارزیابی مردم برای انتخاب اصلح می‌تواند باشد.

رشید در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر تحلیل و تفسیر شما از مجلسی در تراز انقلاب اسلامی چیست، افزود: انقلاب اسلامی ارزش‌ها و تفکر اسلامی را احیا کرد و خود امام هم مجدد اسلام ناب بود و حضرت آقا ادامه‌دهنده این رسالت خطیر و الهی است.

وی تاکید کرد: محصول انقلاب اسلامی توسعه ارزش‌های اسلامی و انسانی در سراسر دنیاست و

بیداری اسلامی محصول همین تفکر است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بنابراین وقتی انقلاب ما در یک تراز بسیار توحیدی و الهی و اسلامی و جهانی تمشیت امور دارد باید مجلس هم هم‌تراز با آن باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول