اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همپای انتخابات مجلس نهم

شور و حال انتخاباتی در اوج

خبرگزاری فارس: انتخابات نهمین دوره مجلس در حالی روزهای گرم تبلیغاتی را سپری می‌کند که از دیروز در شهر اردبیل و برخی شهرهای دیگر جلسات عمومی سخنرانی با شور و حال انتخاباتی خاص برقرار است.

شور و حال انتخاباتی در اوج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این دو روز تبلیغات انتخاباتی در استان اردبیل حاشیه‌هایی داشت که از نظر می‌گذرد.

*مسجد قدس اردبیل دیروز و امروز با سخنرانی کاندیداها به مدت نیم ساعت، ساعت‌ها صحنه رویارویی طرفداران کاندیداها بود به طوری که خیابان‌های منتهی به مسجد قدس اردبیل به صورت مکرر قفل می‌شد و بار ترافیکی مردم را اذیت می‌کرد.

*حامیان و طرفداران دو تن از کاندیداهای مجلس در اردبیل که با هم کری دارند به گونه‌ای در هنگام ورود به مسجد و مناطق اطراف آن شور و حال انتخاباتی به پا کردند که نزدیک بود بین آنها درگیری فیزیکی ایجاد شود.

*به رغم حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در میادین اطراف مسجد قدس موتورسواران و افراد از دو طرف اتومبیل بیرون آمده در حالی که عکس و پوستر کاندیداهای خود را در دست داشتند به ویراژ دادن مشغول بودند در حالی که پلیس هیچ اقدامی را در جریمه کردن آنها انجام نداد.

*یکی از کاندیداها که گفته می‌شود به کانون‌های قدرت و ثروت وابستگی دارد کتابی از عملکرد چهار ساله خود را به صورت رنگی و در 156 صفحه به چاپ رسانده و هنگام خروج مردم از مسجد قدس آن را توزیع می‌کردند.

*آن چه که در جلسات رودررو و چهره به چهره نامزدهای انتخابات با مردم در مسجد قدس و خانه خدا انجام می‌شود بیشتر تهمت‌زنی و افترا بستن است و در دو روز گذشته هیچ یک از کاندیداها برنامه عملیاتی برای چهار سال آینده را ارایه نکردند.

*یکی از نامزدهای انتخابات که عملکرد استاندار سابق را به شدت زیر سئوال برده بود به ناگاه با یک سئوال از سوی حاضران مجلس مواجه شد که از او پرسید شما که ادعا می‌کنید استاندار سابق را برکنار کردید آیا به نظر شما انسان لایقی به جای او نشاندید یا نه؟!

*به رغم توصیه‌های چندین باره فرماندار اردبیل و مسئولان اجرایی انتخابات کاندیداها کارناوال‌های شادی به صورت شبانه راه‌اندازی کردند و در خیابان‌های اردبیل نیز از ساعت هشت شب تا 12 با موسیقی‌های مختلف از عابران با عکس و پوستر و روزنامه و مجله و برخی ستادها نیز با چای و خرما و شیرینی پذیرایی می‌کنند.

*یکی از صحنه‌های جالبی که در روزهای اخیر به عنوان تبلیغ مد شده است عکس انداختن کاندیداها با چهره‌های ورزشی و هنرمندان اردبیلی است که برای خود یک پز انتخاباتی می‌شمارند و از نام و اسم آنها برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند.

*از شهرهای دیگر استان نیز خبر می‌رسد که بازار تبلیغات گرم است اما در دو شهر مرزی بیله‌سوار و پارس‌آباد دو تن از کاندیداها و طرفدارانشان در یکی از روستاها درگیر شده و با اهانت به یکدیگر جلسه سخنرانی را به آشوب کشاندند.

*یکی از کاندیداهای مجلس نهم از حوزه انتخابیه اردبیل که پیشاپیش از توزیع شیرینی، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لپ‌لپ برای کودکان خبر داده بود با این ادعا که برخی از نامزدها این اقلام را دهم اسفند توزیع می‌کنند، خبر رسیده که تعدادی از این اقلام تبلیغاتی بین اهالی چند روستا توزیع شده است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول