اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بادامچیان:

افراطی‏ها اصلح نیستند / حضور حداکثری مهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: نامزدهای بی‏تجربه، شعاری و افراطی بدون شک اصلح نیستند.

افراطی‏ها اصلح نیستند / حضور حداکثری مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران اسدالله بادامچیان یکشنبه شب در مسجد جامع شهر بومهن در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: هدف از حضور در این مکان مقدس و خانه خدا، به طور قطع رأی گرفتن برای انتخابات آتی نیست.

وی ادامه داد: نیت از حضور در میان مردم شریف در بخش مرکزی تهران، تبیین وظیفه‏ای است که در قبال خداوند تبارک و تعالی باید انجام دهیم.

بادامچیان ولایت فقیه را نعمتی بزرگ برای جامعه اسلامی خواند و افزود: حضور فقیهی جامع‏الشرایط و نایب بر حق امام عصر (عج) در جایگاه رهبری، خود نعمتی بزرگ از سوی خداوند متعال است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: خداوند این نعمت بزرگ را به واسطه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از آن امت اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت پیرامون بحث انتخابات خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‏اند که "در این انتخابات، پرشور و دشمن‏شکن شرکت کنید".

بادامچیان ادامه داد: دلیل این تاکید مقام عظمای ولایت، اثرات فراملی این فریضه عبادی و سیاسی در جریان بیداری اسلامی منطقه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر تعداد شرکت‏کنندگان در عرصه انتخابات 12 اسفند گسترده باشد، آنگاه انقلابیان بحرین که همسر و فرزندانشان زیر دست وهابیان پلید سعودی و مزدوران آن رژیم گرفتار آمده‏اند، به ادامه مبارزه خود امیدوار می‏شوند.

وی افزود: دلگرمی ملل مبارز، آزادی‏خواه و اسلام‏طلب دنیا از سویی و لرزش استکبار جهانی از سویی دیگر دو خروجی ارزشمند حضور حداکثری مردم شریف ایران اسلامی در پای صندوق‏های رأی محسوب می‏شود.

بادامچیان از خشم دشمنان ایران به واسطه اقتدار نظام اسلامی سخن به میان آورد و افزود: در حال حاضر دشمنان ایران از اقتدار نظام مقدس اسلامی خشمگین و عصبانی هستند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: اگر تا دیروز، مبارزه علیه سلطه‏گری‏های ایالات متحده از خارج از مرزهای جغرافیای آمریکا صورت می‏گرفت؛ امروز این مبارزات در قلب نظام سرمایه‏داری و در قالب قیام وال‏استریت و شعار پایان حکومت یک درصد بر 99 درصد شکل گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی می‏توانند با حضور در عرصه انتخابات، موجبات تقویت جریان‏های بیداری اسلامی منطقه و بیداری انسانی جهان که استکبار را از درون و بیرون محاصره کرده است، فراهم سازند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول