اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان:

حضور حداکثری در انتخابات هجمه‌های دشمن را در هم می‌شکند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: حضور حداکثری در انتخابات هجمه‌های دشمن را در هم شکسته و آنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

حضور حداکثری در انتخابات هجمه‌های دشمن را در هم می‌شکند

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: ملت ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همت ملی را در استواری اراده جمعی امت جهت دفاع از اسلام، استقلال و منافع ملی و همچنین تشکیل مجلسی شجاع، مستقل و کارآمد و هوشمند به نمایش خواهند گذاشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان خاطرنشان کرد: در 33 سال پیش خداوند به روی ملت بزرگ ایران در آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را گشود.

این مسئول تصریح کرد: خیر و برکت پدیده انقلاب اسلامی چنان درون و برون کشور را متحول کرد که از افراد جامعه‌ای که درگیر فرهنگ غرب‌زده شاهنشاهی بودند، انسان‌هایی ساخت که حاضر بودند برای احیای اسلام و کشور جانشان را نثار کنند.

وی با بیان اینکه نمادی از این تحول در دفاع مقدس، عزت و سربلندی را در تاریخ ایران درج نمود، یادآور شد: انقلاب در خیل بیرونی کشور مبدأ تحول در ملت‌ها شد که با همه دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها دشمنان جهت کم‌تأثیر کردن بعد الهام‌بخشی انقلاب، پدیده انقلاب اسلامی نمایشی از خیر خود را در تحولات یک‌سال اخیر منطقه به ظهور رساند.

قنواتی خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر پایه حضور مردم شکل گرفته و همواره آرمان‌های امام راحل را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه کاروان انقلاب اسلامی در مسیر نورانی و الهی خود قرار گرفته، افزود: رشد و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران در قیاس با قبل از پیروزی انقلاب، برآیند بلوغ فکری مردمی است که با پیروی از منویات رهبری و ایثار و از خودگذشتگی حماسه آفرینی‌های بی‌بدیلی را رقم می‌زنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به 12 اسفندماه و اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم آگاه و فهیم این منطقه با توجه به هجمه‌ها و فشار‌های بین‌المللی در کشور، باید با حضور به موقع در صحنه‌های حساس، مانند یوم‌الله 22 بهمن پایبندی خود را به رهبر و نظام نشان دهند و تجدید میثاق کنند.

این مسئول در پایان نوید داد در 12 اسفندماه سال جاری آماده برگزاری انتخابی با شکوه و بی‌حاشیه همانند 29 انتخابات گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول