اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

‌حضور حداکثری در انتخابات‌ ارتقای روز‌افزون ‌انقلاب را در سراسر گیتی به دنبال دارد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: رهاورد حضور حداکثری در انتخابات خواری و شکست دشمن و ارتقای روز افزون عزت اسلام و انقلاب را در سراسر گیتی به دنبال دارد.

‌حضور حداکثری در انتخابات‌ ارتقای روز‌افزون ‌انقلاب را در سراسر گیتی به دنبال دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در کارگرو زنان شهرستان تویسرکان با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در جریان نهضت انقلاب در همه زمان‌ها اظهار داشت: امروز زنان ایران اسلامی علاوه بر نقش تربیتی حضور مستقیم و تاثیرگذاری را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارند.

وی با اشاره به اینکه زنان کلیدی‌ترین جایگاه را برای مشارکت حداکثری خانواده‌ها در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: زنان به عنوان مدیر خانواده با فرهنگسازی در چارچوب خانه در راستای مشارکت اعضای خانواده در انتخابات نقشی کارآمد و اثرگذار را در جامعه ایفا می‌کنند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نیمی از بدنه فعال اجتماع را زنان تشکیل می‌دهند ابراز داشت: این قشر عظیم از جامعه با هوشیاری تمام، افزایش شناخت، آگاهی و با استفاده درست از توانمندی‌های خود می‌توانند در راستای هرچه با شکوه برگزار شدن انتخابات راهبری کارآمد باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: دشمن می‌داند حضور مردم پای صندوق‌های رأی در وهله نخست تأیید نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران یعنی حاکمیت دین مبین اسلام است پس می‌طلبد که با اتحاد و همدلی برای دفاع از دین و آرمان‌های امام (ره) و شهدا در روز مقرر در پای صندوق‌های رأی به صورت منسجم حاضر شویم.

رضانیا با اشاره به اینکه دشمن امروز تاب دیدن رشد و پیشرفت ایران را در عرصه‌های گوناگون ندارد گفت: بر همین اساس دشمن تلاش دارد با با بکارگیری ترفندهای مختلف همچون فرافکنی و ایجاد تفرقه در جامعه بار دیگر فتنه سال 88 را تکرار کند.

وی افزود: تقویت بصیرت، آگاهی و بینش دینی و سیاسی راهکاری اثرگذار در مقابله با هجمه نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی است چرا که یکی از عوامل انحطاط و شکست‌های حکومت‌ها در ادوار مختلف بی‌بصیرتی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تاکید کرد: مشارکت در صحنه انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی یک تکلیف واجب است و رهاورد حضور حداکثری در انتخابات خواری و شکست دشمن و ارتقای روز افزون عزت اسلام و انقلاب را در سراسر گیتی به دنبال دارد.

رئیس کمیسیون بانوان شهرستان تویسرکان نیز گفت: نقش و جایگاهی که زنان در کشور جمهوری اسلامی ایران دارند در هیچ یک از کشورهای دنیا دیده نمی‌شود.

سمیه ترکاشوند اظهار داشت: حضور گسترده مردان و زنان در انتخابات نهم مجلس یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در خنثی‌سازی توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب است.

وی در پایان سخنان خود افزود: حضور زنان در همه عرصه‌های اجتماعی به ویژه در انتخابات باعث ترقی انقلاب و آرمان‌ها و اهداف آن در سطوح مختلف می‌شود.   

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول