اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

حضور حداکثری مهم‏تر از انتخاب افراد است

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: حضور حداکثری آحاد امت اسلامی در پای صندوق رأی از انتخاب افراد و احزاب مهم‏تر است.

حضور حداکثری مهم‏تر از انتخاب افراد است

بهزاد بهرامی‏نسب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هدف نخست نامزدهای انتخاباتی در دوره آتی مجلس شورای اسلامی باید بر حضور حداکثری مردم در صحنه معطوف شود.

وی ادامه داد: البته مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی با سود جستن از هوش و ذکاوتی ذاتی همواره در صحنه‏های مختلف انقلاب، اوج حماسه حضور را به رخ جهانیان کشیده‏اند.

بهرامی‏نسب اضافه کرد: اما تدبیر نظام اسلامی در زمینه حضور طیف‏های سیاسی مختلف می‏تواند کمک شایانی برای گسترش این مشارکت مردمی قلمداد شود.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، انتخاب فرد اصلح را نکته حائز اهمیت بعدی در امر انتخابات توصیف کرد.

وی ادامه داد: مردم می‏توانند با مطالعه دقیق عملکرد نامزدهای انتخاباتی در روزهای آینده، فرد اصلح را از میان گروه‏ها و همچنین کاندیداهای مستقل راهی صحن بهارستان کنند.

بهرامی‏نسب اضافه کرد: در این مسیر می‏توان با نگاهی به برنامه‏های نامزدهای انتخاباتی از اهداف آنها مطلع شد و یا موضوع را با نخبگان و افراد آگاه از شرایط روز کشور در میان گذاشت.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری، تدین، کارآمدی، دلسوزی و شجاعت را چهار ویژگی اصلی یک نماینده اصلح جهت حضور در گود قانون‏گذاری کشور خواند.

وی تصریح کرد: حضور نمایندگانی با این چهار ویژگی مورد تاکید مقام عظمای ولایت، قوه مقننه‏ای قوی و موثر در توسعه، رشد و بالندگی کشور به وجود می‏آورد.

بهرامی‏نسب با تاکید بر حفظ اعتماد مردم به نظام اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان نیز باید با چنان دقتی عمل کنند که اعتماد محکم و خدشه‏ناپذیر کنونی مردم به همین صورت تداوم یابد.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حضور در کمیسیون آموزش را از اهداف مدنظر خود برشمرد.

وی تصریح کرد: از گذشته تا به امروز همواره خود را از خادمان بدنه آموزشی کشور در سطوح مختلف قلمداد کرده و همچنان بدان افتخار می‏کنم.

بهرامی‏نسب اضافه کرد: از این رو حضور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در صورت راهیابی به این جایگاه خدمت‏گزاری را به عنوان هدفی رفیع دنبال می‏کنم.

بهرامی‏نسب دارای دانش‏نامه دکترای ادبیات فرانسه و مسلط به زبان‏های فرانسه و انگلیسی است.

وی هم‏اکنون رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان بوده و ترجمه‏هایی در زمینه مقاله و کتاب از زبان فرانسوی به فارسی دارد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول