اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرایان سمنان و مهدیشهر تاکید کرد

مشارکت حداکثری اولویت انتخابات نهم

خبرگزاری فارس: کاندیدای مشترک اصولگرایان در سمنان و مهدیشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه چیز مهمتر است.

مشارکت حداکثری اولویت انتخابات نهم

جواد خسروی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری برای نظام اسلامی و کشور ایران مطرح و حائز اهمیت بوده، رسیدن به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در سمنان و مهدیشهر ادامه داد: در این سال‏ها برخی‏ها متاسفانه با طرزی فکری خاص و مسموم مطالبی را بیان کردند، مصاحبه‏هایی انجام دادند، کتاب منتشر کردند و تلاش‏هایی را صورت دادند تا در نهایت بگویند اگر تنها 20 درصد مردم با ما همراه باشند، کافی است و ما به بقیه ملت ایران کاری نداریم.

خسروی گفت: آنها اعتقاد خود را اینگونه مطرح کردند که 40 درصد مردم به نوعی مخالف نظام اسلامی هستند و 40 درصد دیگر نیز در بی‏تفاوتی به سر می‏برند؛ در حالی که این عقیده به هیچ وجه پسندیده و صحیح نیست و حضرت امام الگوی دیگری را برای ما مطرح کردند که باید به آن توجه شود.

 

* مردم همواره در راس اداره مملکت قرار دارند

وی اضافه کرد: آنها در جنجال‏های رسانه‏ای، گفتاری و نوشتاری خود بیان می‏کردند که الگوی ما در کشورهای توسعه‏یافته‏ای نظیر آمریکا نیز به همین صورت اجرا می‏شود و خیلی لازم نیست تا به مردم بها دهیم و آنها را در همه جریان‏ها وارد سازیم.

کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در سمنان و مهدیشهر گفت: این سخنان در حالی مطرح می‏شود که به فرموده بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه ما، مردم همواره در راس اداره مملکت قرار دارند و تک تک آحاد ملت دارای ارزش و احترام هستند.

خسروی افزود: متاسفانه بسیار زود تفکر ارزشمند رهبر کبیر انقلاب و افکار امام راحلمان را کنار گذاشتیم و سخنانی از این دست را بیان می‏کنیم.

وی اظهار داشت: فرمایش حضرت امام خمینی (ره) همواره بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشتشان و تکیه‏گاه بودن ملت استوار بوده است و ایشان همیشه خیمه‏گاه خود را در جایی برپا می‏کردند که مردم در آن صحنه حضور داشتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول