اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 47

نوپور: عزت ملی نتیجه حضور حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تامین کننده عزت ملی و مصونیت بخشی به نظام است.

نوپور: عزت ملی نتیجه حضور حداکثری در انتخابات است

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همه انتخابات به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نظام در طی 30 انتخابات گذشته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه چشم جهانیان به انتخابات مردم ایران دوخته شده است، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات تامین کننده عزت ملی و مصونیت بخشی به نظام است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه دشمنان نظام را نا امید کرده و مایه امیدی برای ملت‌های مظلوم است، یادآور شد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رای ادای دین به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی مردم هستند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم نشان می‌دهد که همچنان پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان نظام هستند.

نورپور با اشاره به اینکه مردم در طول هشت سال دوران دفاع مقدس نیز با اهدای بهترین فرزندان خود راه انقلاب را ادامه دادند، افزود: در این صحنه نیز مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری بر ادامه راه انقلاب تاکید دارند.

وی با بیان اینکه طی 30 انتخابات گذشته مردم پای کار بودند، بیان داشت: حضور گسترده در برابر همه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نظام کارساز بوده و مردم به خوبی بر اهمیت حضور خود آگاه هستند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به شیطنت‌های برخی کشورهای ایادی استکبار در منطقه خاطرنشان کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی 33 سال گذشته انقلاب اسلامی با چالش‌های مختلفی به دلیل توطئه‌های دشمنان مواجه شده است، خاطرنشان کرد: حضور به موقع مردم موجب خنثی شدن توطئه‌ها علیه نظام شده است.

نورپور با اشاره به اینکه دشمنان هرچه قدر تا‌کنون برای براندازی نظام هزینه کرده‌اند، برعکس جواب داده است افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز هزینه های تحمیل شده به استکبار نیز نتیجه معکوس خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی بیان داشت: کاندیداها باید با عمل به قانون از قانون‌شکنی جلوگیری کنند.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: زیر سئوال بردن نظام توسط کاندیداها نیز نباید صورت گیرد.

وی بر ضرورت جلوگیری از اسراف در فعالیت‌های تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: کاندیدای مجلس نباید وابسته به کانون‌های ثروت و قدرت باشد.

نورپور با بیان اینکه نزدیکی کاندیداها به طمع‌ورزان آینده آنها را با مشکل مواجه می‌کند، افزود: با نزدیکی به طمع‌ورزان استقلال کاندیدا زیر سئوال می‌رود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول