اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

حضور حداکثری در انتخابات به ملل آزادی‏خواه دلگرمی می‏دهد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی دلگرمی بیشتر برای ادامه مبارزه را به ملل آزادی‏خواه هدیه می‏کند.

حضور حداکثری در انتخابات به ملل آزادی‏خواه دلگرمی می‏دهد

سیدحسن کابلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: باید برای پرداختن به هر موضوعی توجهی ویژه به بیانات مقام عظمای ولایت داشت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در گوشه‏ای از فرمایشات گران‏قدر خود فرمودند "حضور در انتخابات این دوره برای کشور مصونیت‏بخش خواهد بود".

کابلی اضافه کرد: با توجه به این فرمایش معظم‏له و در نظر گرفتن شرایط جهانی باید انتخابات را حقی مسئولیت‏آور قلمداد کرد.

کاندیدای مستقل نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: این حقی است که باید بدان توجه ویژه داشت چرا که جامعه در قبال رأی خود مسئول است.

وی ادامه داد: مردم می‏توانند با انتخابی صحیح افرادی را به گود قانون‏گذاری کشور گسیل سازند که در مقوله‏های داخلی و مباحث جهانی از حقوق آنها به درستی دفاع کنند.

کابلی با اشاره به تحولات اخیر جامعه جهانی در دو سال اخیر یادآور شد: مناطق شاخ آفریقا، خاورمیانه، قلب اروپا و حتی بطن نظام سرمایه‏داری در دو سال اخیر با تحولات شگرف و بی‏بدیلی روبه‏رو بوده و هست.

وی تاکید کرد: بیداری اسلامی ملهم از انقلاب اسلامی ایران فراتر از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گام برداشته است.

کاندیدای مستقل نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: این رویارویی حق و باطل که عزل یک به یک ظالمان زمانه و در مسیر اضمحلال قرار دادن دیگر دیکتاتورهای ستمگر را پیش روی خود قرار داده، بی‏شک برگرفته از الگویی به نام انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: از این‌رو حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی دلگرمی بیشتر برای ادامه مبارزه را به این ملل آزادی‏خواه هدیه می‏کند.

کابلی با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی بر ایران اسلامی خاطر نشان کرد: فشار، تهدید و تحریم از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی جهان سلطه برقرار بوده است.

کاندیدای مستقل نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: اما حضور گسترده در روز 12 اسفند بار دیگر قدرت ایمان ایران اسلامی را به رخ شرق و غرب خواهد کشید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول