اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

انقلاب اسلامی تنها حرکتی است که انحطاطی ندارد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها حرکتی محسوب می‏شود که هرگز وارد حیطه انحطاطی نشده است.

انقلاب اسلامی تنها حرکتی است که انحطاطی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین علی دقایقی، عصر امروز در گردهمایی بزرگ مازندرانی‏ها و گلستانی‏های مقیم استان سمنان در ستاد "جواد خسروی"، کاندیدای اصولگرایان سمنان در میدان سعدی این شهر که طی آن شمار زیادی از مردم استان‏های مازندران و گلستان از کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم اعلام حمایت کردند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تقوا را در حقیقت دو روی یک سکه می‏دانستند و به "تقوای پرهیز" و "تقوای ستیز" اعتقادی راسخ داشتند.

وی بیان کرد: امام راحل به عنوان یک مرد الهی توانست با اتکای به تقوای پرهیز، قلب‏ها را فتح کند و همه احزاب، گروه‏ها و اشخاص را با خود همراه سازد و همه در حقیقت مجذوب شخصیت حضرت امام شده بودند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین اضافه کرد: حضرت امام با تکیه بر ستون تقوای ستیز توانست با حمله به زیرساخت‏های فکری غرب‏گرایان و اصول غرب‏گرایانه موجود در جامعه ایرانی آن زمان، الگوی جدیدی را برای مردم به نمایش بگذارد.

دقایقی گفت: در طول تاریخ جهان، انقلاب‏های متعددی رخ داده است و ملت‏های همواره شاهد قیام‏ها، شورش‏ها و نهضت‏هایی بوده‏اند که تعداد آنها کم هم نیست؛ اما اگر انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‏های کشورهایی نظیر روسیه، فرانسه، الجزایر، چین و . . . مقایسه شود، به خوبی با تفاوت‏های آن آشنا خواهیم شد.

وی افزود: همه انقلاب‏های به وقوع پیوسته در جهان به نوعی وابسته به گروهی نظیر کارگران، کشاورزان، سرمایه‏داران و . . . بوده است، اما انقلاب خون‏بار اسلامی با حضور و بروز اراده همه اقشار ملت ایران شکل گرفت و تمام مردم در سرنوشت خود نقش‏آفرینی کردند و این تنها به دلیل فتح قلوب توسط امام با توسل به تقوای پرهیز است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: تحلیل‏گران سیاسی همه انقلاب‏های رخ داده در جهان و حرکت‏های آنها را به سه گونه ترسیم کرده‏اند و اعتقاد دارند که انقلاب‏های مختلف جهان یا سیر صعودی دارند، یا به حرکت حلزونی می‏پردازند و یا با رویکرد انحطاطی مواجه هستند.

دقایقی اضافه کرد: کارشناسان امور سیاسی بر این عقیده هستند که همه انقلاب‏ها یا به سرعت به کار خود ادامه می‏دهند و پیش می‏روند، یا آهسته آهسته طی طریق می‏کنند و یا برگشت به عقب دارند و این در حالی است که خود همین افراد می‏گویند حرکت انقلاب اسلامی تنها انقلابی محسوب می‏شود که هرگز وارد حیطه انحطاطی نشده است.

وی تصریح کرد: تحلیل‏گران سیاسی معتقد هستند که انقلاب اسلامی همواره سیر صعودی دارد و هر چه زمان می‏گذرد، روند حرکتی آن پرشتاب‏تر می‏شود و این سیر در زمینه‏های خیزش قدرت معنوی و ارائه پیام‏های سیاسی، اقتصادی و فناوری به سایر کشورها همواره رو به رشد است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر امروز بیداری اسلامی در کشورهای حوزه خاورمیانه و شمار زیادی از کشورهای غربی و اسلامی در حال شکل‏گیری بوده و ما قیام‏هایی نظیر وال‏استریت را مشاهده می‏کنیم، این به دلیل رسیدن پیام انقلاب به ملت‏های این کشورهاست.

دقایقی اضافه کرد: امروز در کشورهایی نظیر بحرین، کویت، الجزایر، تونس و همه کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اسلامی و عرب حرکت‏های مردمی را شاهد هستیم و مردم در میادین اصلی شهرهای بزرگ و پایتخت‏ها شعار اسلام‏خواهی و عدالت‏طلبی سر می‏دهند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در روز 22 بهمن، سلطه "حسنی مبارک" بر مصر به پایان می‏رسد و این دیکتاتور جهانی کشور اسلامی مصر را رها و فرار می‏کند، نشان‏دهنده این است که پیام انقلاب به ملت‏ها رسیده است که هم‏زمان با سالروز پیروزی انقلاب چنین رویدادی در جهان رخ می‏دهد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول