اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

انقلاب اسلامی قدرت‌های استکباری را به چالش کشید

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اصل انقلاب اسلامی یک معجزه بود که عملاً قدرت‌های حاکم بر جهان را به چالش کشید.

انقلاب اسلامی قدرت‌های استکباری را به چالش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی بعدازظهر امروز در آیین تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمان با مهم توصیف کردن فعالیت‌های سینمایی اظهار داشت: انتقال فرهنگ و آرمان‌های نظام اسلامی در قالب هنر سینما کاری ارزشمند و تأثیر‌گذار است.

وی همچنین با اشاره به روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان اگر می‌دانستند نهال جمهوری اسلامی روزی به درختی چنین عظیم و تناور تبدیل می‌شود، تحت هیچ شرایطی نمی‌گذاشتند این انقلاب به پیروزی برسد.

سعیدی ابراز داشت: اصل انقلاب اسلامی یک معجزه است، زیرا در جهانی به شدت قطب‌بندی شده آن زمان، تفکری پا گرفت و رشد کرد که عملاً هر دو قدرت حاکم بر جهان را به چالش کشید.

وی افزود: حال پس از گذشت بیش از سه دهه، نفوذ و گسترش کلام و تفکر این نظام بیشتر از روز قبل در دنیا متجلی می‌شود و مردم در اقصی نقاط دنیا جلب و جذب آن می‌شوند و این نکته‌ای است که دنیای قلدر و حاکمان وابسته به آن را به وحشت و هراس انداخته است.

سعیدی گفت: با توجه به نقش و جایگاهی که جمهوری اسلامی در دنیا پیدا کرده، تمام توان دشمن بر ضربه زدن بر آن متمرکز شده است‌ و هر روز به دنبال توطئه جدیدی هستند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فضای انتخاباتی از موقعیت‌هایی است که دشمن فکر می‌کند، می‌تواند از این معبر به ما آسیبی وارد کند و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده‌ای تدارک می‌بیند.

وی تصریح کرد: یکی از ترفندهای تکراری دشمنان، کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم است، عدم پشتیبانی مردم از نظام، دشمنان را گستاخ می‌کند و راغب می‌شوند تا تحرکات بیشتری در ضدیت با نظام انجام دهند.

سعیدی گفت: در همه‌ دوران انقلاب اسلامی فرمول کلیشه‌ای دشمنان اعمال شده است، نمونه مشخص آن راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری است که پیش از آن هجمه سنگین تبلیغاتی از سوی رسانه‌های معاند انجام شد‌، اما پس از این که دنیا حمایت و حضور آحاد جامعه اسلامی را در این روز شاهد بود، دشمنان عقب‌نشینی کردند.

وی افزود: نکته دیگری که در این انتخابات باید مد‌نظر قرار گیرد‌، انتخاب اصلح است، شورای نگهبان حداقل‌هایی را برای نامزدهای مجلس در نظر می‌گیرد‌، اما رصد کردن‌ کاندیدای شایسته‌تر‌، دلسوز‌تر و مناسب‌تر برای اعتلای بیشتر نظام اسلامی و کشور به عهده رأی دهندگان است.

سعیدی با اشاره به نمایش همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان‌ها ابراز داشت: این اقدام کار پسندیده و برنامه‌ای برای سیاست‌های کلان دولت بود.

وی تصریح کرد: نگاه و محور در این دولت انتفاع عمومی و توزیع عدالت است، بنابراین در این شرایط استفاده از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری نیز حق همه مردم در سراسر کشور است.

سعیدی خاطرنشان کرد: وظیفه ما ایجاد فرصت‌هایی است که هنرمندان بتوانند در این فضای فراهم شده نسبت به ارتقای هنر و توانمندی‌های هنری خود تلاش کنند و به نظر می‌رسد برگزاری این جشنواره در کرمان و گردهمایی جمعی از هنرمندان ملی و مطرح استانی این موقعیت را به نحو مطلوب ایجاد کرد.

انتهای پیام/پ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول