اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد مورد حمایت جبهه متحد در ساوجبلاغ:

مجلس نیازمند وکلای انقلابی و ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تأکید کرد: برای تشکیل مجلسی مقتدر نیازمند حضور وکلایی انقلابی و ولایت‌مدار هستیم.

مجلس نیازمند وکلای انقلابی و ولایت‌مدار است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شرایط کشور هم در داخل و هم در حوزه بین‌المللی بسیار حساس است و امروز کشورهای غربی و ضد انقلاب داخلی چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند.

وی تصریح کرد: در این شرایط همه مردم باید احساس تکلیف کرده و با حضور در انتخابات پاسخی قاطع به تهدیدهای دشمنان بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه تنها حضور در پای صندوق‌های رأی برای خنثی‌سازی تهدیدهای دشمنان کافی نیست،‌ گفت: شرکت مردم در این عرصه باید با بصیرت و از روی آگاهی باشد.

کیایی‌نژاد افزود: ما نیازمند تشکل مجلسی مقتدر و متشکل از نمایندگان ولایت‌مدار و انقلابی هستیم تا بتوانیم با تهدیدهای داخلی و خارجی مقابله کنیم.

وی تأکید کرد: تشکیل چنین مجلسی با حضور آگاهانه و با بصیرت واجدین شرایط حق رأی محقق می‌شود و به طور قطع در صورت تحقق این مهم، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی‌ شده و کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پاسخ ددمنشی‌های خود علیه ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به قیام مردم مسلمان علیه رژیم‌های سرسپرده، گفت: امروز امت اسلامی چشم به انتخابات ایران داشته و آرزو دارند روزی در کشورهای خود، مانند ایران انتخاباتی آزاد و سراسری برگزار کنند.

کیایی‌نژاد در پایان تأکید کرد: در این شرایط مردم متدین و ولایت‌مدار کشورمان باید وضعیت حساس داخلی و خارجی را درک کرده و با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح، به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول