اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی:

انتخابات بازخوانی آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی گفت: انتخابات فرصتی است که در آن فضایی برای بازخوانی مجدد آرمان‌های انقلاب ایجاد می‌شود.

انتخابات بازخوانی آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد جعفری‌نژاد صبح امروز در مناظره دبیران اتحادیه‌های دانشجویی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد با بیان اینکه مردم و نگاه آگاه‌گرایانه از محورهای اصلی انتخابات است اظهار کرد: انتخابات یک فرصت است نه یک تهدید، چراکه در آن فضایی برای بازخوانی مجدد آرمان‌های انقلاب ایجاد می‌شود.

وی مردم را اصل و اساس فرآیند انتخابات برشمرد و افزود: در فضای فعلی کشور محورهای اصلی انتخابات مورد هجوم قرار گرفته و دل‌نگرانی در مردم ایجاد شده است.

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با تأکید بر برگزاری انتخابات سالم، خوب و در مدل مطلوب انقلاب اضافه کرد: مدل انتخابات باید با آگاهی، شور و نشاط باشد و مدل‌های نخستین انقلاب نیز احیا شود.

وی با بیان اینکه باید به ارزش‌های انقلاب اسلامی برگردیم تصریح کرد: دانشجویان به عنوان لسان مردم آگاهی‌محورانه کار کنند.

دبیر جنبش عدالت‌خواه داشنجویی با تأکید بر حاکم شدن عقلانیت بر فضای دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: حضور حداکثری با زدن حرف دل مردم محقق می‌شود.

به گزارش فارس، این برنامه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع «بایدها و نبایدهای انتخابات مجلس نهم» در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول