اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد:

انتخابات خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می‌کند.

انتخابات خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش ظهر امروز در جمع مردم مشهد در مسجد امام علی(ع)، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر در آستانه آزمونی الهی قرار گرفته است و این آزمون بزرگ که ملت ایران بار دیگر از آن سربلند بیرون خواهد آمد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: امروز رسانه‌های غربی و لابی صهیونیست به شدت اوضاع داخلی ایران را رصد می‌کنند و منتظرند تا مشارکت مردم ایران در این انتخابات حتی یک درصد نسبت به گذشته کاهش داشته باشد تا بتوانند تبلیغات بیهوده خود را به سرانجام برسانند.

آرین‌منش تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید با مشارکت بسیار بالا و خیره‌کننده‌ای شکل بگیرد تا مردم بتوانند از ثمرات مجلسی نیرومند که خود آن را انتخاب کرده‌اند بهره‌مند شوند و به همان نسبت قدرت مانور مجلس در مقابل بیگانگان نیز بیشتر شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و امام خمینی(ره) زمانی که این نظام را جمهوری اسلامی نامید، به نقش عظیم مردم در مشروعیت بخشی به تمام رویه‌های حکومتی نیز اشاره کرد.

وی گفت: مساله مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مهم‌تر از این است که آیا کاندیدایی مانند من رای می‌آورد یا نه و باید کاندیداها در این برهه حساس اغراض شخصی خود را کنار بگذارند و تمام توجه همه معطوف مشارکت حداکثری و به تعبیر رهبر انقلاب حضور  صف شکن باشد.

آرین‌منش اشاره کرد: کشورهای غربی در ماه‌های اخیر با ابزارهای گوناگون تلاش کرده‌اند جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار بگذارند و یقینا یکی از اهداف آنها این است که میزان مشارکت در این انتخابات را تقلیل دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قطعنامه‌های مختلف در زمینه‌هایی مانند تحریم نفتی ایران و یا متهم‌کردن جمهوری اسلامی ایران به نقض حقوق بشر تلاش‌های بی‌سرانجام غرب برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در ایران است.

وی گفت: ایران اسلامی به همت دانشمندان و جوانان خود در بسیاری از زمینه‌ها خود کفا شده است و امروز می‌بینیم که 96درصد نیازهای دارویی کشور در داخل تامین می‌شود و یا در زمینه صنایع پتروشیمی ایران قطب اول در میان کشورهای منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رشد علمی جمهوری اسلامی ایران 11برابر رشد متوسط جهانی است و غرب با اطلاع از این موضوع سعی دارد با استفاده از ابزار تحریم ایران را منزوی کند اما هیچ‌گاه به هدف خود نمی‌رسند.

آرین‌منش در ارتباط با عملکرد مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: در مجموع هر مجلسی دارای نقاط ضعف و قوت است و مجلس هشتم شورای اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید اقدامات آن را با همین نگاه مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها، بازنگری در قانون تجارت و همچنین تصویب قانون پنجم توسعه از اقدامات مثبت مجلس هشتم بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی معتقدند مجلس هشتم در زمینه مباحث نظارتی عملکرد مناسبی نداشته است که البته این نظر نیز دارای صحت و سقم خاص خود است و باید با موافقان و مخالفان آن بیشتر مباحثه کرد. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول