اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

معلمان در تربیت نسل انقلابی نقشی کم‌نظیر دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: نقش معلمان در تربیت نسلی انقلابی و اسلامی نقشی کم‌نظیر و بی‌بدیل است.

معلمان در تربیت نسل انقلابی نقشی کم‌نظیر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در همایش معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: 7 اسفندماه یادگار ارزشمند و ابتکار خلاقانه دو معلم و مدبر انقلاب و آینده‌نگر است که در آغازین ماه‌های پیروزی انقلاب با نگاهی تیز‌بینانه و آینده‌نگرانه در کنار اهداف آموزشی هدف‌گذاری‌های پرورشی را نیز احیا و پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید باهنر توانست در صحنه آموزش و پرورش و در عرصه تعلیم و تربیت پرورش روح انسان‌ها را نیز مدنظر قرار دهد خاطرنشان کرد: امروز در آموزش و پرورش نقش امور تربیتی به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت ویژه نقشی حساس و کم‌نظیر است و مربیان و فرهیختگان فرهنگی ما که انسان‌های بی‌ادعا و انقلابی هستند ایفاگران این نقش مهم می‌باشند.

فرماندار اردبیل با یادآوری فرا رسیدن ایام مهم و تاثیر‌گذار انتخابات گفت: در انتخابات نهم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، اولیا و خانواده‌ها اثر مستقیمی در تعیین سرنوشت کشور خواهند داشت.

اکبری یادآور شد: نهاد مقدس مدرسه و فرهنگیان به‌عنوان نخبگان و برجستگان اجتماعی تاثیر شگرفی را در بیداری ملی و هدایتگری اسلامی به عهده دارند که در این انتخابات نیز آموزش و پرورش می‌تواند جامعه را به سرمنزل مقصود و ساحل آرامش برساند.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورا اسلامی در یک موقعیت بسیار استثنایی در مقایسه با ادوار گذشته برگزار می‌شود بیان داشت: بدخواهان و دشمنان ما با چشمان گشاده و دهان‌های از حیرت باز مانده منتظر حضور و نتیجه این انتخابات هستند که امیدواریم مردم ما پاسخی دندان‌شکن به این توطئه‌ها بدهند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این دوره از انتخابات بعد از فتنه 88 حساس‌ترین مقطع سیاسی و اجتماعی کشور ماست و علی‌رغم اینکه دشمن می‌خواهد فتنه‌انگیزی‌های سال 88 را تکرار کند اما ما اجازه نمی‌دهیم که بار دیگر آبروی نظام ما به دست برخی جاهلان، فرصت‌طلبان و فتنه‌گران زیر سئوال برود.

اکبری ادامه داد: علی‌رغم اینکه دشمن از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای بی‌اعتماد‌سازی مردم انجام داده بود اما تعدد کاندیداها، شور انتخاباتی و شعور حضور مردم سبب شده است تا دشمن این بار نیز انگشت حیرت به دندان بگزد و ملت ما اجازه این اعتماد‌سوزی را به دشمن نخواهند داد.

وی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را در 33 سال گذشته بر مبنا و پایه ولایت اعلام کرد و افزود: مردم صحنه‌گردانان اصلی انتخابات هستند و به هیچ وجه اجازه دخالت بیگانگان در این انتخابات داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب تمام جریانات اعلام کرد و اظهار داشت: تصمیم شورای نگهبان لازم‌الاجرا و واجب‌الاطاعه است و وظیفه ما اجرای قانون توام با مقررات و شعور اجتماعی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول