اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

انتخابات نماد حضور مقتدرانه ملت در پاسداری از ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک حضور مردم در انتخابات 12 اسفند را نماد حضور مقتدرانه ملت ایران برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام دانست.

انتخابات نماد حضور مقتدرانه ملت در پاسداری از ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان امروز در جشن تکلیف سیاسی رأی‌ اولی‌های اراک اظهار داشت: شرکت پرشور مردم در انتخابات ضمن نمایش همبستگی و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام موجب یأس و ناکامی دشمنان در دستیابی به اهداف پلیدشان خواهد شد.

وی با بیان اینکه 12 اسفند روز خلق حماسه‌ای دیگر در نظام اسلامی است تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت سیاسی بالا شرایط حساس کشور را به خوبی درک کرده و به تلاش‌‌های دشمنان برای اخلال در انتخابات واقفند.

فرماندار اراک ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌های زیادی را برای مخدوش کردن فضای انتخاباتی پیش‌بینی کرده‌اند و این امر انتخابات مجلس نهم را از اهمیت بسیار زیادی برخوردار کرده است، به همین دلیل همه مردم باید بر اساس وظیفه دینی و شرعی خود در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

پورقاسمیان با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند تا مردم را به وسیله تحریم و فشارهای سیاسی دچار یأس و ناامیدی کنند گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عرصه نمایش عزت، قدرت، مردم‌سالاری ایران عزیز است و مردم باید با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی حضور حماسی و شورانگیز مردم در انتخابات را سرنوشت‌ساز و عزت‌آفرین دانست و اظهار کرد: رأی اولی‌ها باید همانند سایر قشرهای مردم با حضور پررنگ و آگاهانه در انتخابات ولایت‌پذیری خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول