اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شور و نشاط انتخاباتی فرون آباد را فرا گرفت

خبرگزاری فارس: با آغاز تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شور و نشاط انتخاباتی شهر فرون آباد را فرا گرفته است.

شور و نشاط انتخاباتی فرون آباد را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با آغاز تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شور و نشاط انتخاباتی شهر فرون آباد را فرا گرفته است و تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس، در روزهای سرد زمستان، حال و هوای شهر را تغییر داده و فضای شهر از جنب و جوش خاصی برخوردار شده است.

مردم حماسه ساز و حماسه آفرین شهر فرون آباد خود را برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنند.

شهرداری فرون آباد نیز در این ارتباط بر حسب وظیفه ضمن تبلیغات گسترده از طریق طراحی و نصب بنر، تهیه و توزیع تراکت و بروشور و ارسال گزیده پیام‌های انتخاباتی مقام معظم رهبری توسط سامانه پیام کوتاه برای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات آتی، مکان‌های مورد نیاز نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر فرون آباد را برای تبلیغات تعیین کرده است.

این مکان‌ها به منظور ایجاد نظم و انظباط برای تبلیغات تعیین شده تا به واسطه این نظم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول