اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

انتخابات مجلس نهم جنبه جهانی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: مسئله بیداری اسلامی و الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی در منطقه سبب می‌شود انتخابات نهم مجلس ابعاد جهانی پیدا کند.

انتخابات مجلس نهم جنبه جهانی دارد

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه در طول 30 سال پس از انقلاب اسلامی به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، اظهار داشت: این موضوع یکی از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که مردمی بودن جمهوری اسلامی را ثابت می‌کند.

وی ادامه داد: تمام انتخاباتی که در این 33 سال برگزار شده، در زمان خود دارای اهمیت بوده‌اند اما انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: یکی از دلایل اهمیت این انتخابات به فتنه 88 و جنگ روانی که با تکیه بر آن در رسانه‌های خارجی به راه افتاده است، مربوط می‌شود.

وی ابراز داشت: دشمن در این روزها تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا حضوری حداقلی در انتخابات را رقم بزند اما ملت ایران بصیرتر از آن هستند که به بوق‌های تبلیغاتی استکبار اعتماد کنند.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: مردم ما با شجاعت و قاطعیت در تمام صحنه‌های مورد نیاز نظام تا امروز حضور داشته و پس از این نیز با حضور خود دشمن را سرخورده و مایوس خواهند کرد.

وی گفت: موضوع دیگر بیداری اسلامی و الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی در منطقه است که سبب می‌شود این انتخابات ابعادی جهانی پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: این انقلاب که با مقاومت 33 ساله پیام خود را به مردم جهان رسانده، در صورت سربلند بیرون آمدن در این انتخابات، برای تمام آزادی‌خواهان دنیا پیام روشنی خواهد داشت.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با برگزاری موفقیت‌آمیز این انتخابات بار دیگر به مردم مسلمان منطقه ثابت خواهد کرد که یک نظام کارآمد دینی می‌تواند نشاط و سعادت دنیا و آخرت را برای آنان به همراه بیاورد.

ملاحسنی عنوان داشت: موضوع دیگری که در این رابطه اهمیت دارد، مسئله پرونده هسته‌ای است که در فضای بین‌المللی روی آن تبلیغ بسیار می‌شود.

وی گفت: کشور ما تقریبا در واپسین مراحل هسته‌ای شدن قرار دارد و برداشتن این گام‌های آخر با تحریم‌ها و فشارهای گوناگون بین‌المللی همراه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات نشان خواهد داد که مردم ما خواهان انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و مدافع و ادامه دهنده شهدای راه جهاد علمی کشور هستند.

وی با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی و اسرائیلی علیه کشور، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای حضور پرشور مردم در انتخابات مصونیت بخشیدن به کشور در مقابل تهدیدات دشمن است.

ملاحسنی متذکر شد: هر رایی که مردم ما در روز 12 اسفند به صندوق‌ها بریزند، تیری به قلب بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود و سبب کسب رضایت الهی خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که ملت عزیز ما با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند، در انتخابات 12 اسفند نیز این حرکت را ادامه خواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه جنبه دیگر اهمیت انتخابات 12 اسفند به اهمیت مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد، گفت: مجلس در قانون اساسی کشور ما دارای اختیارات و وظایف منحصر به فردی است که سبب می‌شود تصمیمات این نهاد در روند رشد کشور تاثیر وسیعی داشته باشد.

وی د پایان خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در انتخابات و رای دادن به افراد ولایت‌مدار، متخصص، متعهد و دارای سلامت نفس می‌توانند گام بزرگی در روند پیشرفت کشور داشته باشند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول